5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Nipje

MiniDVI to DVI kabel via eBay of APR?

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een DVI kabeltje voor mijn macbook pro (ik wil de macbook aan een beeldscherm gaan hangen).

Ik vraag echter af of hier mensen zijn die zo een kabeltje op ebay hebben besteld? Hier staan de kabeltjes namelijk voor 7 euro te koop en bij een APR zit je al meteen weer aan de 30 euro.

Mijn vraag dus:
    Heeft iemand ervaring met de kabeltjes van eBay en wat is de kwaliteit? Ik zou dit graag willen weten voordat ik weer even 30 euro uitgeef voor een stom kabeltje.

Gedankt alvast!

Bijdrager
    madcat

het voordeel van DVI is dat het digitaal is, het zal dus wel of niet werken.
    je kan voor die 7 euro het op zijn minst proberen en waarschijnlijk zal het gewoon prima werken.

Bijdrager
    Fester

De mijne komt bij dealextreme vandaan, mooi wit, en het belangrijkste 1,8 meter lang en functioneerd.
    Ben de prijs kwijt, zat wel onder een tientje.
    Wel even opletten dat je de goede besteld.

Bijdrager
    BenDover
    madcat op 14 april 2011

het voordeel van DVI is dat het digitaal is, het zal dus wel of niet werken.
    je kan voor die 7 euro het op zijn minst proberen en waarschijnlijk zal het gewoon prima werken.

Klopt niet helemaal, het ene digitale is het andere niet.
    DVI werkt volgens mij zonder foutcorrectie dus kan een 1 ook overkomen als een 0, hangt weer van het omslagpunt af wanneer een 1 een 0 wordt etc.

Bijdrager
    tomwebfreak

Let er wel op dat je Macbook echt een MiniDVI poort heeft. De macbook’s hebben nu al een aantal jaren een Mini Displayport, dat is wat anders.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.