7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    LUUD18

Minidisplayport naar vga problemen op windows

Beste medemaccers.
    Ik heb hier een Minidisplayport naar vga van apple en heb deze aangesloten op mijn desktop voor mijn tweede scherm. Nou heb ik hier problemen mee:
    1. Als ik de pc uit slaapstand haal/aanzet is de beeldscherm resolutie niet op zijn hoogst en moet dan de stekker eruit en erin doen (displayport stekker)
    2. Ik heb soms een ruis door het beeld heen. Om de zoveel seconden.
    Nou heb ik gegoogled en er staat dat er een update is voor de mac maar ik weet niet of dit ook met windows kan.
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    johnkeates

Herstart naar Mac, voer de update uit, herstart naar Windows. Als je geen Mac OS X geinstalleerd hebt kan je het gratis laten doen bij een APR of beter. Een AASP of APSP doet het ook gratis, en de echte store in Amsterdam ook. Gewoon even langsgaan dus.

Daarnaast: altijd een Mac OS X partite achter de hand houden voor dit soort gevallen. Berendeneren dat dat stom is heeft geen zin, want uiteindelijk probeer je resultaat te halen, de tools doen er dan toch niet toe?:)

Bijdrager
    LUUD18

Heb hem aangesloten op een windows pc dus er kan geen OS x op. Maar heb wel een Macbook thuis. Kan ik vanaf daaruit die update doen of is dit puur een update voor besturingssysteem?

Bijdrager
    johnkeates

Oke, dat gaat dan een probleem opleveren want de VGA-MDP adapter is een actieve adapter. Die zal stand-alone een ‘beetje’ werken, maar heeft een OS-side driver nodig voor goede aansturing. Bootcamp drivers geprobeerd?

Bijdrager
    LUUD18

Welke drivers moet ik dan pakken?

Bijdrager
    LUUD18

Net aangesloten op de macbook en er staat firmware 1.03 dus dat is de laatste. Daar kan het dus niet aan liggen

Bijdrager
    LUUD18

De nieuwste betadrivers van AMD Heeft de bug verholpen:D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.