10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    fidelio

Mini G4: toetsenbord/muis alleen via usb of via ps2 input?

Hallo,

Ik ben heel hard aan het twijfelen, nou ja twijfelen, ik wil een mac, maar weet niet precies welke.
    nu denk ik aan een apple mini 4G 1,25. alleen deze heeft 2 usb poorten. maar als ik een toetsenbord en muis erop aansluit, moet dit dan via die 2 usb poorten of zitten er ps2 poorten op?

indien via usb, dan heb ik geen ruimte meer voor de andere usb apparaten….

ik hoop dat iemand antwoord heeft.

alvast bedankt.

Fidelio

Bijdrager
    Peett-

Bij een Apple toetsenbord zitten er standaard 2 usb-poorten bij.. Dus je kunt dan je muis in 1 van de poorten van je toetsenbord pluggen en dan je toetsenbord in 1 van je Macje..

Ik weet niet of er ook hubjes zijn voor Mac? Anders kun je die gewoon op een poort aansluiten..

Bijdrager
    DeXoN

idd toetsenbord en muis moeten met usb. Maar aan het toetsenbord zitten er ook 2 usb poorten. Dus daar kan je jouw muis aan hangen. Heb je nog altijd geen ruimte genoeg kan je zo’n usb hub kopen die 5 usb poorten heeft

Bijdrager
    Almerrrrr

Ps2 poorten zitten er niet op voor zover ik weet op geen enkele mac van deze generatie.
    Maar je verliest geen usb hoor je toestenbord heeft 2 usb poorten 1 voor de muis en 1 extra.

Bijdrager
    fidelio

ah op zon manier, echter ik heb nog geen mac keybord, zitten die bij een nieuwe mac mini g4 of moet je die los erbij kopen?

Bijdrager
    a la Mac

Los. Niet-draadloze kost 30 €, draadloze 60 €.

Hier staat ook een USB-hub (vier poorten), makkelijk te krijgen en niet duur (deze 10 €).

Bijdrager
    siemr

Houd er wel rekening mee dat de usb poorten op het toetsenbord geen stroom hebben.
    Dus als het aangesloten apperaat zijn stroom van de usb poort haalt, dan kan dat niet.:D

Bijdrager
    ralphclaes1

op de nieuwe intel mac mini’s zitten toch 4 usb poorten

Bijdrager
    Peett-

Lees de titel: Mini G4, dus niet Intel:D

Maar, volgens mij heeft de Intel wel 4 poorten..

Bijdrager
    KP

een usb hubje kost ook niet zoveel (10 euro ofzo?)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.