8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Sleutelbeheerder
    Night

Mini-DVI

Ja, hij is er gekomen, m’n iMac Intel ter vervanhing van m’n G4:D (moet m’n onderschrift nog ff aanpassen).

Maar…

Op mn G4 had ik een iTView Gold aangesloten op m’n mini-DVI poort om films die op de Mac stonden op TV te bekijken.

Kan dit nu ook aangesloten worden op de mini-DVI poort van de Intel, of heb ik daar een DVI-to-S-video adapter voor nodig (of kan/mag allebei)?

Bijdrager
    computer space

Heb je het nog niet geprobeerd dan? Zal best werken. En zo niet, die apple-dvi-dingen werken prima.

Bijdrager
    tricksel
    ”Night”

moet m’n onderschrift nog ff aanpassen

Voorlopig zorgt je onderschrift er voor dat er time-outs komen bij het laden – volgens mij staat je webserver niet aan.

Sleutelbeheerder
    Night
    ”tricksel”
    ”Night”

moet m’n onderschrift nog ff aanpassen

Voorlopig zorgt je onderschrift er voor dat er time-outs komen bij het laden – volgens mij staat je webserver niet aan.

Tsja, Mac stond ff uit (is al 2 jaar niet voorgekomen;-) )

Maaruh…

t’is deze geworden (andere connector: mini-VGA op G4 iMac en DVI op Intel iMac)

Bijdrager
    Xani

Heb dat ding ook, alleen als ik hem aansluit schiet de resolutie van m’n beeld omlaag… , snap wel waaromie dat doet, tis alleen best irritant om steeds dat ding erin/eruit te stoppen/halen als ik film wil kijken of juist niet….

Is er een manier waardoor er niets aan m’n beeldinstellingen verander en het wel goed eruit ziet op tv?

Bijdrager
    superluuk

als je synchrone weergave uitzet blijft macbook resolutie gewoon hetzelfde……

heb je dus zeg maar een beeld over 2 schermen verdeelt….

verder kan je bij synchrone weergave de macbook resolutie wel op 1200 bij 800 zetten maar als ik hem dan aansluit op mijn 4:3 tv dan word de macbook ook 4 :3 misschien dat het bij een breedbeeld wel werkt…

Bijdrager
    computer space

@ Xani, tot 1024×768 blijft ie hetzelfje. Kun je op je gewone scherm dus uit de voeten met die resolutie, dan blijft ie daar keurig op staan.

Bijdrager
    Xani

Hmja heb het op m’n iMac aangesloten, dus dan gaat de resolutie naar 1024×768…Is dus niks aan te doen dat de resolutie op de iMac dezelfde blijft en dat het signaal naar de tv ook goed is?

Btje gaar om steeds met die imac te gaan schuiven;) (lazyness 4tw:D)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.