-
Q:
Mini DVI to Video Adapter
Ik heb gisteren in de apple store in Hasselt een mini DVI to video Adapter gekocht om mijn 14 inch ibook aan te sluiten op tv. Thuisgekomen staat er op de verpakking dat dit ding voor de 12 inch ibook is.
Nu heeft mijn vriendin een 12 inch ibook maar die DVI ingang ziet er net hetzelfde uit als die van mijn 14 inch.
Is deze adapter ook geschikt voor mijn 14 inch?Mij lijkt van wel maar ik durf de verpakking er nog niet vanaf te halen voor ik héél zeker ben. Voor hetzelfde geld mag ik m met geopende verpakking niet meer inruilen.
Iemand die het weet?
Hij werkt op alle huidige iBooks.
De opmerking dat hij alleen op een 12 inch zou werken geldt alleen voor de PowerBooks, daar hebben de grotere modellen een andere aansluiting.
Om gebruik te kunnen maken van de Apple videoadapter is een iBook zonder externe resetknop, een 12-inch PowerBook G4 (867 MHz), een eMac (met AirPort Extreme) of een 17-inch iMac (1 GHz) met mini-VGA-poort vereist.
Hij heet gewoon Apple Video-adapter.
Deze past in zowel mini-DVI als in mini-VGA poorten.http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore?productLearnMore=M9109
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.