11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Mini DVI to Video Adapter

Ik heb gisteren in de apple store in Hasselt een mini DVI to video Adapter gekocht om mijn 14 inch ibook aan te sluiten op tv. Thuisgekomen staat er op de verpakking dat dit ding voor de 12 inch ibook is.
    Nu heeft mijn vriendin een 12 inch ibook maar die DVI ingang ziet er net hetzelfde uit als die van mijn 14 inch.
    Is deze adapter ook geschikt voor mijn 14 inch?

Mij lijkt van wel maar ik durf de verpakking er nog niet vanaf te halen voor ik héél zeker ben. Voor hetzelfde geld mag ik m met geopende verpakking niet meer inruilen.

Iemand die het weet?

Moderator
    unSOUND

Moet gewoon werken. Op de site van de iBook staat maar 1 type adapter vermeld, dus geen aparte versies voor de 12 inch en de 14 inch. Het is wel zo dat hij alleen werkt op de 12 inch PowerBook.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ik kan hem dus niet gebruiken met mijn 14 inch?
    (Op de apple site vind ik geen enkele DVI voor een 14 inch.)

Moderator
    unSOUND

Lees mijn post nog eens…

maar nu langzaam.

:D

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ja? Eerst staat er dat het gewoon moet werken en daarna dat het alleen werkt met een 12 inch powerbook.

Euh heb ik het nu gewoon verkeerd begrepen of ben ik gisteren écht te zwaar op stap geweest?

Alvast bedankt voor je antwoord :satisfied:

Dirk

Bijdrager
    OEPS

Kan je niet gewoon even voorzichtig kijken of hij past, naar mijn weten zijn de DVI van de 12” en 14” gelijk!

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Hij zit nog in de verpakking. Het lijkt er wel op alsof het moet kunnen.

Moderator
    unSOUND

Hij werkt op alle huidige iBooks.

De opmerking dat hij alleen op een 12 inch zou werken geldt alleen voor de PowerBooks, daar hebben de grotere modellen een andere aansluiting.

Om gebruik te kunnen maken van de Apple videoadapter is een iBook zonder externe resetknop, een 12-inch PowerBook G4 (867 MHz), een eMac (met AirPort Extreme) of een 17-inch iMac (1 GHz) met mini-VGA-poort vereist.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ok bedankt jongens! Nog een leuke zondagmiddag gewenst!

Bijdrager
    Kattukaz

Weet je zeker dat het een Mini-DV is en geen Mini-VGA..
    Hebben beide dezelfde icoon – maar past niet…

Mini-VGA
    Mini-DVI

Ik heb deze beide gehad – en komen niet overeen – Had namelijk de verkeerde meegenomen naar mijn imac en past dus niet

Moderator
    unSOUND

Hij heet gewoon Apple Video-adapter.
    Deze past in zowel mini-DVI als in mini-VGA poorten.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore?productLearnMore=M9109

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.