4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Kawaii Nezumichan

Mini DVD in combinatie met de macbook

Hoi allemaal,
    ik ben van plan een camcorder aan te schaffen en deze werkt met mini dvd’s. “Slikt” een Macbook deze ook? Ik ben namelijk bang dat ie vast komt te zitten, aangezien je ver door moet duwen eer dat je macbook m pakt!
    Thanks!

Bijdrager
    TRML

In een optical drive met een sleuf is het niet mogelijk een mini CD of DVD te gebruiken, en als je die camera nog niet hebt gekocht, NIET doen. Want iMovie en FCP zijn niet compatible met dat formaat en dan moet je weer converteren met verlies van kwaliteit.

Bijdrager
    Kawaii Nezumichan

Hmmm…. das jammer… maar goed, ik heb ook een normale windows pc thuis, dus ik kan hem hoe dan ook kopen, alleen dan niet gebruiken in combinatie met mn Bookje… ik ga namelijk verhuizen voor een jaar en wil al mn avontuurtjes in principe vastleggen op video. Ik bedenk me btw dat ik ook de mogelijkheid heb met die cam om via de usb te downloaden.
    Ik heb zelf ook VLC op mijn mac staan, is deze wel compatible? Neem aan van wel?

Bijdrager
    1984

Of je moet er de LaCie d2 DVD±RW met LightScribe ([size=9:f8f1126074]€ 139,00[/size:f8f1126074]) bij aanschaffen:?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.