3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    illuvattarar

Mini Displayport naar HDMI opeens geen signaal meer

Ik heb een Macbook Pro uit medio 2010 en gebruik al een hele tijd een kabel om hem via mini displayport naar HDMI op mijn TV aan te sluiten.
    Alleen geeft ‘ie sinds gister helemaal geen signaal meer. Normaal krijg ik altijd boven in de menubalk een icoontje erbij zodra ik de kabel aansluit en kan daar kiezen tussen synchrone weergave of niet.

Nu flitst het scherm heel even zwart als ik de kabel erin doe, maar gebeurt er verder helemaal niks. Geen icoontje en geen signaal op mijn TV.

Ik heb al een andere HDMI aansluiting op mijn TV geprobeerd, mijn NVRAM gereset en op verschillende manieren eerst de kabel aansluiten en dan pas de TV aanzetten of andersom, maar dit heeft allemaal geen effect.

Er is verder dus helemaal niks aan mijn setup verandert, geen updates, geen andere kabel, geen andere tv.
    Hoe krijg ik mijn laptopbeeld weer op mijn TV?

Bijdrager
    remco85

Ik heb een Macbook Pro uit medio 2010 en gebruik al een hele tijd een kabel om hem via mini displayport naar HDMI op mijn TV aan te sluiten.

er al aangedacht dat juist die kabel kapot kan zijn

Bijdrager
    illuvattarar

Ik heb mijn kabel ondertussen even getest met een andere macbook en daar werkte het prima.
    Moet dus wel ergens in mijn macbook zitten…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.