9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Erikaatje

mini disc?

Weet iemand of er tegenwoordig al voor de mac netMD (openMG) besaat voor m’n Sony mini disc??:?

Moderator
    unSOUND

* Google *

* Google *

http://sourceforge.net/projects/projectmd/

dit heb ik zo gauw kunnen vinden, het komt er op neer dat er mensen bezig zijn, maar nog zonder definitieve resultaten…

Bijdrager
    Erikaatje

hmz.. ze zijn er al zo lang mee bezig:( wordt tijd dat er nu ook echt daadwerkelijk iets komt!

Moderator
    unSOUND
    ”erikaatjuh”

hmz.. ze zijn er al zo lang mee bezig:( wordt tijd dat er nu ook echt daadwerkelijk iets komt!

er is al iets…. heet een iPod. :D

Nee, zonder dollen, ik kan je ook verder niet helpen, ik heb zelf geen netMD, en ik kon zo gauw alleen deze topic vinden….

succes verder! :innocent:

Bijdrager
    Erikaatje

toen ik me mini disc kocht waren die iPods echt NEt uit.. en nog niet betaalbaar voor een student:D maarja.. had nooit verwacht dat het nog zooo lang zou gana duren voordat er eindelijk een driver voor zou komen. Als ik het over kon doen was ik opzekerz voor de iPod gegaan!

maarja.. bedankt voor je hulp!

Bijdrager
    bedrocks
    ”erikaatjuh”

toen ik me mini disc kocht waren die iPods echt NEt uit.. en nog niet betaalbaar voor een student:D maarja.. had nooit verwacht dat het nog zooo lang zou gana duren voordat er eindelijk een driver voor zou komen. Als ik het over kon doen was ik opzekerz voor de iPod gegaan

Gewoon proberen te verkopen, aan een windhoos gebruiker.
    Je vriend kent er toch genoeg?

Dan kan je als nog een ipod kopen, met een beetje sparen natuurlijk.:lol: [/quote]

Bijdrager
    macsterretje

een oude 5 GB is nu zekers niet meer duur….:D :P

Bijdrager
    Chris Meijburg

Enige nadeel vind ik (als MD gebruiker), dat je met de iPod nix kan opnemen.
    Of kan dat tegenwoordig ook al?

Bijdrager
    Erikaatje

jah maybe verkoop ik ik ‘m wel;)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.