8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    SvS

Minecraft macOS versus tvOS welke is beter?

Minecraft Pocket Edition hebben we allang, erg leuk.
    Een zoon wilt nu tvOS versie ervan voor Apple TV 4. Ik zie dat de prijzen ongeveer gelijk zijn, die van macOS en tvOS.
    Welke is eigenlijk beter? En zijn er verschillen in mogelijkheden?
    Liever tvOS, wegens grote scherm en op de bank lekker gamen, maar als die van macOS meer kan, dan willen we dat van te voren ook kunnen weten voor we keus maken.

Bijdrager
    Webarcher

Je kunt minecraft op de Apple TV alleen spelen als je nog een losse controller koopt van ongeveer 55 euro. Omdat TV OS en iOS veel verwantschappen hebben verwacht ik dat deze twee versies van minecraft gelijk zullen zijn.

Bijdrager
    SvS

Die controller hebben we al.
    Fijne controller!

Dus verschillen tussen tvOS en macOS wil ik eigenlijk weten.

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk niet dat je dat hier zult vinden.

Minecraft = Microsoft en kost 20,- op Apple TV dat is dus een verkeerde combinatie voor een Apple fansite.

Als het Mario Run en 30,- was geweest dan had je nu al 700 reacties met voorbeelden gehad.:)

Bijdrager
    SvS

Ach er zullen vast Minecraft kenners rondlopen hier?
    Prijzen macOS en tvOS versie liggen niet ver uit elkaar, dus vandaar mijn vraag.

Bijdrager
    digideon

Volgens mij zijn het dezelfde versies, zoals ik het begrijp zijn alle versie van Micecraft inmiddels nagenoeg gelijk, check: https://minecraft-nl.gamepedia.com/Minecraft_Wiki

Bijdrager
    Ni3l55

Minecraft voor iOS en tvOS zijn beide de Pocket Edition, een verschil tussen deze twee is er dus niet. Minecraft op de Mac is het volledige spel, net zoals op Windows. Verschil tussen Pocket Edition en de computer editie zijn er wel; mods, texture packs, online servers en dergelijke.

http://www.usgamer.net/articles/pc-mobile-nintendo-switch-or-console-which-version-of-minecraft-is-the-best

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  Ni3l55.

Bijdrager
    SvS

Ha, dank jullie wel!

Dan lijkt het mij beter om Mac versie te nemen ipv tvOS versie, aangezien we al een pocket versie hebben.
    En kan men dan vanuit zowel Mac als iPad in zelfde eigengemaakte wereld terecht komen?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.