11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    bloemi

MINDMANAGER

Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar het programma Mindmanager waarmee je kunt mindmappen, voor mijn studie. Op surfspot kwam ik een programma hiervoor voor 45 euro. Op internet kwam ik ook een programma tegen voor ruim 300 euro. Ik vraag mij nu af welke geschikt is voor de mac air en welke ik moet hebben.

Hopelijk hebben julie wat tips voor me, ik zou er erg mee geholpen zijn.

Bijdrager
    iFredo

Heb je Mindmanager nodig of een mind mapping app?

Dit is een goed alternatief, gebruik het zelf ook naar tevredenheid: http://itunes.apple.com/app/mindnode-pro/id402398561?mt=12

Bijdrager
    bloemi

Ik kreeg bij MT Company het advies dat Mindmanager het beste zou zijn, dit is een mindmap programma. Als er alternatieven zijn die nog beter zijn, dan kies ik liever daarvoor. Het alternatief dat je noemt ken ik niet, maar is dat iets waarmee je heel uitgebreid kunnen mindmappen? ik heb namelijk erg veel studiestof dus dat is belangrijk voor me.

Bijdrager
    iFredo

Ik ben nog niet tegen beperkingen aangelopen, qua grootte van de mind map.

Bijdrager
    bloemi

Ik ging net in de store zoeken naar het programma wat jij noemt, maar kon het niet vinden… kun je even aangeven hoe ik dat vind?

Sleutelbeheerder
    Night

eh… door op de gegeven link te klikken?

Bijdrager
    bloemi

Ik wil het in het NLs kunnen lezen..

Bijdrager
    Toine van rijthoven

Mindmanager kun je gewoon hier vinden en kopen…

Sleutelbeheerder
    Night

of gewoon zoeken in de store…

Bijdrager
    bloemi

Die prijzen van mindmanager vind ik nu ook een beetje aan de hoge kant

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Subforum Classic dient gebruikt te worden voor software m.b.t. het oude OS wat vóór OS X gebruikt werd. Verhuisd naar het juiste subforum.[/mod]

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.