7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    jmk4

mijnpostbank.nl

Na een maand of drie met plezier mijnpostbank.nl gebruikt te hebben, lukt het me niet meer om overschijvingen te verrichten.javascript:emoticon(‘:o’) De postbank kan me niet verder helpen en zeggen zelfs dat de mac door mijnpostbank.nl niet wordt ondersteund ook al werktte het dan wel voor enkele maanden. javascript:emoticon(‘:?’)Heeft iemand ervaring hiermee? Kon je de problemen oplossen, zo ja, hoe? Wie kan me hiermee helpen?javascript:emoticon(‘:|’)

ter info:
    pb; maxos10.3.5. en safari 1.2.3

Bijdrager
    mach2

Ik heb hetzelfde probleem met Safari. Tot voorkort werkte het prima nu (sinds 10.3.5 ?) niet meer. Ook met Netscape werkt het niet, met Firefox en Explorer evenmin.:-(

Michiel

Bijdrager
    Daftz
    Bijdrager
    tennapel

Download Netscape 7.02. Dat is de versie die ze ondersteunen:

http://browsers.evolt.org/?navigator/OSX/7.02

Ik heb net nog ingelogd. Ben zelf naar de ABN Amro overgestapt omdat hun internet bankieren met een Mac probleemloos is. Niet dat ik het een betere bank vind, maar je moet wat:-)

Bijdrager
    jmk4

’t is waar, er loopt al een lijn: zie daar ook hoeveel ik al wijzer geworden ben
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=25158

line closedjavascript:emoticon(‘:mrgreen:’)

Bijdrager
    Ross

Gisteren nog gelukt. Je zou kunnen proberen om java plugin te downloaden van versiontraker voor safari.
    Heb ook 10.3.5
    succes

Bijdrager
    jmk4

laatste email postbank:

Het spijt ons dat u recent problemen bent gaan ondervinden met Mijn Postbank.nl. Op dit moment is Mijn Postbank.nl voor u niet bereikbaar. U krijgt als MAC-gebruiker bij het inloggen een melding dat de URL niet bestaat. Dit probleem is inmiddels bij ons bekend. De Postbank gaat hiervoor een wijziging doorvoeren. Het probleem zal begin volgende week zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze helpdesk Mijn Postbank.nl. Deze helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0900 19 58 (0,10 euro per minuut).

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
    Postbank N.V.

Mw. ir. K.H. Cats
    Manager E-commerce en E-mail

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.