10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Richard van Venrooij

Mijn toestel kraakt

Ik ben eigenaar geweest van de complete iPhone reeks, gebruik nu sinds ruim 6 maanden mijn iPhone XS max.
    Sinds korte tijd valt het mij op, als ik het toestel aan de bovenkant vast pak, en lichtjes beweeg aan de hoeken, dat het toestel een raar kraak geluid maakt. Nu was ik benieuwd of er meer gebruikers zijn die hier last van hebben. Mijn lichtelijk aanwezige dwangstoornis helpt me zeker hier niet bij.
    Ik kan nu eventueel nog terug gaan in garantie periode maar wil ook niet uitgelachen worden vanwege misschien een futeliteit.

Moderator
    Night

Uitgelachen zul je nooit worden (in ieder geval niet voordat je de winkel hebt verlaten). Als het je echt dwars zit, ga je gewoon naar de Apple Store. Laat ze je daar maar geruststellen of je iPhone vervangen als er daadwerkelijk een probleem is. Daar zijn ze โ€“ naast het verkopen van Apple spulletjes โ€“ tenslotte voor.

Geblokkeerd
    Anoniem

Heb ik ook.

Bijdrager
    koen

Hoor je dat altijd of alleen als je belt?

Bijdrager
    feek

Zijn dat niet de lenzen die je hoort? Die zitten een beetje ‘los’. Dus als je het direct bij de camera hoort, dan is er geen probleem.

Bijdrager
    trabant

Gefeliciteerd, je hebt een telefoon met vocal fry generator!

Bijdrager
    Richard van Venrooij

Dank voor jullie reacties , het heeft niet met bellen of kwaliteit van het audio geluid te maken, puur krakend geluid bij het vastpakken van het toestel aan de bovenzijde. Zou dus idd van camera unit te kunnen komen. Blijft beetje twijfelachtig of dit een defect is of dat ik een zeikerd ben.

Bijdrager
    Brombeer

Wie meer dan duizend euro voor een krakende telefoon lapt, mag daar gerust over zeiken.

Alleen niet hier, maar bij Apple.

Bijdrager
    Richard van Venrooij

๐Ÿ˜‚

Moderator
    Night

De waarheid is vaak kort en krachtig ๐Ÿ˜›

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.