One More Thing » Community » Forum » Casual » Lounge » Mijn ontdekkingen van vandaag

Mijn ontdekkingen van vandaag

Profielfoto van sypie

sypie op 13 juli 2007 #

Deel 1 was nodig aan opruiming toe. Ga hier dus verder met de ontdekkingen van vandaag.

”j1mmyarts”

World of Warcraft installeren is nog geen half uurtje werk maar met de juiste updates downloaden en installeren ben je al een dag zoet -.-

”rico”

ik vind dat allemaal nog meevallen, als je burning crusade speelt tenminste, dan heb je minder patches te installeren, ben btw vandaag gestopt met wow:P heb men acc voor €150 weg gedaan :D

Mijn ontdekking: Spelletjes spelen of Gamen kan een dure, verslavende hobby worden.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door Profielfoto van Mac Daddy Mac Daddy.
Profielfoto van Wiki Post

Wiki Post op 13 juli 2007 #

Ontdekkingen uit het dagelijks leven van de Apple-gebruiker:nerd:

Gestart door LucasJV  
  • Deze reactie is gewijzigd 10 maanden, 2 weken geleden door Profielfoto van LucasJV LucasJV.
Profielfoto van RobinZwama

RobinZwama op 13 juli 2007 #

Ik vind dat ge-deel 2 echt onzin.

Profielfoto van unSOUND

unSOUND [moderator] op 13 juli 2007 #

Da’s ook een ontdekking.

En aan de traagheid van het forum kunnen we al ontdekken dat het geen enkel zin heeft…

Profielfoto van steffenvm

steffenvm op 13 juli 2007 #

Dat “Het grote, yeah ik heb een nieuwe … gekocht” dan ook aan een deel 2 toe is.:x

Profielfoto van Turbanus

Turbanus op 13 juli 2007 #

Dat er niet kinderachtig gereageerd hoeft te worden……:wink:

Profielfoto van macmickey2

macmickey2 op 13 juli 2007 #

Dat er dan allerlei kunstgrepen nodig zijn om dit forum dus een beetje boven water te houden…:? en dat een bezoeker daar niets van mag zeggen…:? Edit: Weet je wat aan een deel 2 toe is?:x :x

Profielfoto van dre brettel

dre brettel op 13 juli 2007 #

”RobinZwama”

Mijn ontdeking is ook het deel 2 van topics… Ik vind het ook onnozel.

Profielfoto van iWordfreak

iWordfreak op 13 juli 2007 #

”dre
”RobinZwama”

Mijn ontdeking is ook het deel 2 van topics… Ik vind het ook onnozel.

Inderdaad wat een stompzinnige actie, een deel van MacOSX.nl gaat weeral verloren en ik mis nu al meer dan 1000 posts! :x

En trouwens het was toch niet zo lang geleden dat er trots op de voorpagina stond: 1 gb gehaald aan topics, enz… En bedankt aan de leden….
Hoeveel blijft er nog over?  :sealed:

Profielfoto van dfI*)#HN$@(*_)$U#JHEN#U@P$(#@Halert('hi');

dfI*)#HN$@(*_)$U#JHEN#U@P$(#@Halert(‘hi’); op 13 juli 2007 #

”iWordfreak”

Inderdaad wat een stompzinnige actie, een deel van MacOSX.nl gaat weeral verloren en ik mis nu al meer dan 1000 posts! :x

En trouwens het was toch niet zo lang geleden dat er trots op de voorpagina stond: 1 gb gehaald aan topics, enz… En bedankt aan de leden….
Hoeveel blijft er nog over?  :sealed:

ah gossie:cry: , wat zielig nou. Ik zou naar de rechter stappen.

Profielfoto van unSOUND

Zie je gelijk wat ze belangrijker vinden…. hun post-counter.

Ik ben ook dik 6000 posts kwijt, boeiend.

XD haha.

Profielfoto van macmartijn

macmartijn op 13 juli 2007 #

ik heb geen idee hoeveel ik kwijt ben en het interesseert me ook niets:)

Profielfoto van unSOUND

”RobinZwama”

XD haha.

XD ?

Profielfoto van Shannon

Shannon op 13 juli 2007 #

Dat de iPhone nog mooier in het echt uitziet dan op plaatjes:D

Heb hem gister in mijn handen gehad, helaas niet de tijd gehad om er echt mee te spelen.

Ik weet nu heel zeker dat ik een iPhone ga kopen als ie hier uit is.

”unSOUND”
”RobinZwama”

XD haha.

XD ?

*plaatje*

Irma wist ook al niet van XD betekend! Wat zijn jullie ouderwets :O;)
XD, of xD, is doodgewoon een smiley, .

;)

Leuke link hierover: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_common_emoticons

”wiki”

Q(^.^Q)
winner

d(*⌒▽⌒*)b        
Happy expression

`(•.°)~            
Crazy, druggy, trippin’

Profielfoto van macmickey2

macmickey2 op 13 juli 2007 #

Mijn ontdekking dat er niet eens een code is voor een smiley met een smiley of smiley met een blauw scherm….:P

♪┏(・o・)┛ ♪ ┗ ( ・o・) ┓ ♪ ┏ ( ) ┛ ♪ ┗ (・o・ ) ┓ ♪ ┏(・o・)┛ ♪

[Happy expressions]:P

Profielfoto van Seti-Hunter

Seti-Hunter op 13 juli 2007 #

”unSOUND”

Zie je gelijk wat ze belangrijker vinden…. hun post-counter.

Ik ben ook dik 6000 posts kwijt, boeiend.

mij boeit het ook niet, maar misschien wel de status waardat ze zich naar opgewerkt hebben.
Ik? een Newbie??
:x
Dat ik dat nog (een keer) mag meemaken:D

Profielfoto van steffenvm

steffenvm op 13 juli 2007 #

”Seti-Hunter”

mij boeit het ook niet, maar misschien wel de status waardat ze zich naar opgewerkt hebben.
Ik? een Newbie??
:x
Dat ik dat nog (een keer) mag meemaken:D

Ik word ook nog eens een newbie als er nog een topic de deur uit vliegt.

@turbanus, op dat van die kinderachtige reacties. Ik vind gewoon dat “Deel 2” niet staat als er geen “Deel 1” is, ik zou eerder het topic inkorten dan een deel 2 te maken zonder een voorgaand deel. Je zou er ook “Versie 2” van kunnen maken…

Profielfoto van Turbanus

Turbanus op 13 juli 2007 #

Status en aantal posten maken geen bal uit. Heel grote kans dat deze info bij de volgende versie van dit forum komt te vervallen. Het gaat om de inhoud kerel!:wink:

Profielfoto van Brent146

Brent146 op 13 juli 2007 #

”Turbanus”

Status en aantal posten maken geen bal uit. Heel grote kans dat deze info bij de volgende versie van dit forum komt te vervallen. Het gaat om de inhoud kerel!:wink:

Ik snap wel wat hij bedoelt, bij sommige forumleden hier krijg je pas waardering als je veel posts hebt.

Profielfoto van Mac-ofiel

Mac-ofiel op 13 juli 2007 #

Mijn ontdekking van vandaag is dat ik, na 5 jaar op dit forum rondgehangen te hebben, het wel gehad heb met de site.

Ik heb hier veel opstoken over de Mac en vooral in de beginperiode veel gelachen in de Lounge, maar de laatste maanden begin ik mij steeds meer te ergeren aan dingen en dan is het tijd om de biezen te pakken.

Keer op keer hoopte ik op verbeteringen v.w.b de performance en het beheer van deze site, maar als blijkt dat het loze beloftes zijn en je dus blij wordt gemaakt met een dooie mus, dan vind ik het mooi geweest en zeg ik deze site vaarwel.

Profielfoto van Brent146

Brent146 op 14 juli 2007 #

Dat er in België ergens een winkel is waar je een iMac 24″ kan kopen voor iets meer dan 1400 euro. Volgens hen zijn het solden. Maar Apple geeft nooit solden (tijdens de soldenperiode, wel eens een dagje of zo) dus kan het niet. Ik ga niet zeggen waar de winkel is, want dan zijn ze snel uitverkocht. :satisfied:   Ik kan je wel zeggen dat het zo een winkel is waar je binnen kan stappen en de producten die staan tentoongesteld kan uitproberen, geen online-winkel dus. En de prijs is inclusief BTW, … dat is dus de vaste prijs.

Profielfoto van Thomash

Thomash op 14 juli 2007 #

”Brent146″

Dat er in België ergens een winkel is waar je een iMac 24″ kan kopen voor iets meer dan 1400 euro. Volgens hen zijn het solden. Maar Apple geeft nooit solden (tijdens de soldenperiode, wel eens een dagje of zo) dus kan het niet. Ik ga niet zeggen waar de winkel is, want dan zijn ze snel uitverkocht. :satisfied:   Ik kan je wel zeggen dat het zo een winkel is waar je binnen kan stappen en de producten die staan tentoongesteld kan uitproberen, geen online-winkel dus. En de prijs is inclusief BTW, … dat is dus de vaste prijs.

Dat betekend misschien wel dat er een nieuwe 24″ model uitkomt :o

op de apple site is het ook al 4 dagen verzendklaar voor een imac 24″

Profielfoto van dfI*)#HN$@(*_)$U#JHEN#U@P$(#@Halert('hi');

dfI*)#HN$@(*_)$U#JHEN#U@P$(#@Halert(‘hi’); op 14 juli 2007 #

Dat ze bij Dell € 90,- verzendkosten vragen  :sealed:

Profielfoto van Brent146

Brent146 op 14 juli 2007 #

”Thomash”
”Brent146″

Dat betekend misschien wel dat er een nieuwe 24″ model uitkomt :o

op de apple site is het ook al 4 dagen verzendklaar voor een imac 24″

Nee, want er zijn verschillende van deze winkels in België en daar doen ze het niet. Het is gewoon een fout van de winkel. :wink:

Profielfoto van Turbanus

Turbanus op 14 juli 2007 #

Dat de benzine/olie-prijzen weer de pan uit rijzen……

Profielfoto van idenniske

idenniske op 14 juli 2007 #

dat mijn broertje een blue screen of death had,
en dan nog zeggen hier in huis dat windos beter is:)

Profielfoto van trabant

trabant op 14 juli 2007 #

”Turbanus”

Dat de benzine/olie-prijzen weer de pan uit rijzen……

Ja, ook Noord-Amerika gaan op vakantie. Maar die rijden langere afstanden in grotere auto’s.
dat de prijs op de wereldmarkt daardoor stijgt, is tot daar aan toe: maar ik betaal ook extra BTW over die stijging waar ìk geen schuld aan heb. :barbu:

Over dit topic

Gestart op 13 juli 2007 door sypie

Laatste reactie door fred44nl

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?