14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    xantippe

Mijn mening over mijn iPod

Ik heb mijn Nano 8GB nu bijna weer een week. Tot nu toe alleen problemen gehad met de firmwareupdate van 1.0 naar 1.1, maar daar hebben jul0lie me al netjes mee geholpen.

Voor mij is dit de eerste keer dat ik uberhaubt een Ipod in mijn handen heb gehad. Om eerlijk te zeggen….er zitten voor mij een hele boel zaken op die ik er niet op had verwacht (spelletjes, een klok met een alarm (nou ja…alarm), de manieren hoe je je muziek gesorteerd kan afspelen en bovenal nog steeds de geluidskwaliteit.

Ik heb hiervoor een Motorola ROKR E1 gehad…maar nummers overzetten vanaf iTunes naar de telefoon ging wel zo traag. Mijn eerste angst was dan ook dat dat met de iPod ook zo zou gaan…nou…dat valt me 100% mee, terwijl ik de USB kabel niet eens aan een USB2.0 heb hangen (moet ik nog steeds even doen).

Wat ik wel heel erg jammer vind is dat je geen andere schermkleurtjes kunt kiezen. Het is altijd dat saaie wit. Okee…wel heel goed afleesbaar…maarhet had het apparaatje net iets leuker gemaakt. Verder kan ik op internet ook niet zo heel veel vinden over het tweaken van dat apparaatje. Ja..okee…linux zou mogelijk zijn…maar waarom?

Nee…ik ben bijzonder tevreden over dit apparaatje. Ik heb hem nu op mijn PC aangesloten…maar ik ga hem wel binnenkort eens aansluiten op de iMac…gewoon omdat dat zo hoort!

Bijdrager
    @iMen

Fijn voor je dat je er tevreden mee bent! Welk probleem heb je gehad met de firmware update, mij lukt het ook niet namelijk om hem erop te krijgen…

Inactief
    Anoniem
    ”@iMen”

Fijn voor je dat je er tevreden mee bent! Welk probleem heb je gehad met de firmware update, mij lukt het ook niet namelijk om hem erop te krijgen…

Zoek even op de gebruikersnamm ‘xantippe’ :|

Bijdrager
    xantippe
    ”koen”
    ”@iMen”

Zoek even op de gebruikersnamm ‘xantippe’ :|

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=88909:wink:

Bijdrager
    @iMen

Bedankt! het is gelukt

Bijdrager
    MacAanZee

Mijn mening over mijn iPods………… W O W ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ![size=18:660658f23f][/size:660658f23f]

verder trouwens heel veel plezier met je Nano en…welcome in the family!

Bijdrager
    @iMen

whaha, ik lees net je onderschrift, je kan een museum beginnen met wat je heb:wink:

Bijdrager
    xantippe
    ”@iMen”

whaha, ik lees net je onderschrift, je kan een museum beginnen met wat je heb:wink:

Oh…dat zijn alleen nog maar een (werkend) deel van de Apple’s die ik heb. Samen met mijn broer hebben we een best wel intressante collectie van oude Vintage computers met als hoogtepunt een orginele IBM XT uit 1981! Ik ben alleen nog op zoek naar een Apple II en een Apple Lisa. Maar die zijn ook meteen vorstelijk duur.

Maar wie nog oude Appletjes of andere computers op zolder heeft staan en er niks meer mee doet….ik hou me aanbevolen! [size=9:ebe4e0d18c](om ze voor niks op te halen uiteraard)[/size:ebe4e0d18c]

Bijdrager
    @iMen

gaaf!:)

Bijdrager
    PietjePuk
    ”@iMen”

Alleen mede-forummer Tiny kan dat. Hier de lijst met wat ie al heeft tot nu toe.

Bijdrager
    Steff
    ”xantippe”

Wat ik wel heel erg jammer vind is dat je geen andere schermkleurtjes kunt kiezen. Het is altijd dat saaie wit. Okee…wel heel goed afleesbaar…maarhet had het apparaatje net iets leuker gemaakt. Verder kan ik op internet ook niet zo heel veel vinden over het tweaken van dat apparaatje. Ja..okee…linux zou mogelijk zijn…maar waarom?

Je komt zeker 100% van een Windows bak. Omdat hetgetweakt moet worden? Waarom? Het apparaat hoeft niet getweakt te worden omdat het kortweg al supersnel en superstabiel werkt.

Altijd dat saaie wit? Ik vind het wit juist zo enorm rustgevend en extreem makkelijk om door je muziek te scrollen. Als je hem leuker wilt maken .. er zijn nu 5 kleuren?

Bijdrager
    @iMen

:o :o :o :o :o :o waar zet ie dat allemaal neer dan?

Bijdrager
    xantippe
    ”Kriska”
    ”xantippe”

Je komt zeker 100% van een Windows bak. Omdat hetgetweakt moet worden? Waarom? Het apparaat hoeft niet getweakt te worden omdat het kortweg al supersnel en superstabiel werkt.

Altijd dat saaie wit? Ik vind het wit juist zo enorm rustgevend en extreem makkelijk om door je muziek te scrollen. Als je hem leuker wilt maken .. er zijn nu 5 kleuren?

Ach…oorspronkelijk ben ik altijd een Macgebruiker geweest tot mijn vader een andere job kreeg.Dan moet je zo’n apparaat nieuw kopen…en dan kies je eerder voor een PC:?

Maar daar gaat het niet om. Apple zal er wel zijn redenen om hebben om geen thema’s en kleurtjes in de iPod te maken. Voor veel jongeren is het aanpassen van kleurtjes hun manier om te laten zien dat dat hun apparaat is. Kijk maar naar mobieltjes. Ik hobbie wel eens wat aan met toestellen van Sony-Ericsson die daarvoor uitermate geschikt zijn. Maar wat ik wel opvallend vind…Apple’s OSX is wel aan te passen aan de kleurtjes en kleine dingen…maar niet net als Windows met bepaalde theme’s en tirellantijntjes. Blijkbaar zitten veel Macgebruikers daar dus ook niet op te wachten. Zelfs in de tijd dat windows 95 er was gebruikte Apple geloof ik nog System 9…wat er ongeveer nog zo uitzag als de systems uit middeen jaren 80. Dat bedoel ik dus positief.

Bijdrager
    xantippe
    ”PietjePuk”
    ”@iMen”

Alleen mede-forummer Tiny kan dat. Hier de lijst met wat ie al heeft tot nu toe.

Ik zal binnekort ook mijn lijst met alle PC’s, Mac’s enz enz eens gaan maken. Zeker nu ik binnenkort ga verhuizen is dat wel slim. Het zal wel niet zo’n lijst met Apple’s worden…maar ik denk dat de lijst wel 2x zo lang wordt met ouwe rommel:wink:

Overigens ben ik wel van plan om de mooiste Apple’s zoals de iMac, de Plus ED en de Classic in de huiskamer te zetten, samen met nog wat ander bijzonder spul.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.