8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Paulkwee

Mijn mail verdwijnt

Ik heb geen idee waarom, maar mijn mail verdwijnt na een tijdje uit mijn inbox vandaag. Ik gebruik het account op de Apple Mail app.
    Het account gebruik ik enkel en alleen op mijn iMac. Het is een mailadres dat ik op mijn eigen VPS host.

Hebben jullie enige idee hoe dit komt?

Bijdrager
    fixar

– misschien toch ergens als POP account ingesteld? (iphone, iPad, oude PC etc)
    – misschien nog iets in Google GMail ingesteld ? Vorig jaar eens iets soortgelijks aan de hand gehad.

Bijdrager
    GoeieDag

Bepaalde regels ingesteld?
    Bepaalde mail plugin’s in gebruik?

Bijdrager
    Paulkwee

Het is een IMAP en ik gebruik ookk geen mail regels of plugins

Bijdrager
    piebas

Wat zie je in de webmail?

Bijdrager
    Paulkwee

Ook leeg helaas

Moderator
    Night

De vraag rijst nu natuurlijk: ligt het probleem bij je Mac mail client of is er ergens iets verkeerd ingesteld op de VPN server….

Heb je ‘Days to sync’ goed ingesteld in Mail?

I had thus same problem and I fixed it by changing my “days to sync” in settings, mail,contacts,etc, then choose your email account and mail days to sync. Switch it to no limit. All my dropped emails came back! Make sure your “emails to show” limit is high enough as well.

Bijdrager
    Paulkwee
    Night op 16 april 2017

De vraag rijst nu natuurlijk: ligt het probleem bij je Mac mail client of is er ergens iets verkeerd ingesteld op de VPN server….

Heb je ‘Days to sync’ goed ingesteld in Mail?

I had thus same problem and I fixed it by changing my “days to sync” in settings, mail,contacts,etc, then choose your email account and mail days to sync. Switch it to no limit. All my dropped emails came back! Make sure your “emails to show” limit is high enough as well.

Op de VPS heb ik niets aparts of extra ingesteld voor het mailaccount. Days to sync ken ik niet, ik heb het wel even opgezocht in Google. Maar voor zover ik het vond speelt zich dit af op iOS en ik heb daar het account niet op geĂ¯nstalleerd enkel op mijn iMac.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.