16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Jac Trum

Mijn Mail komt niet binnen

Mijn mail wil maar niet binnenkomen. Als ik via ‘account info’ naar mijn account kijk zie ik nog ruim i90 berichten staan, maar die willen maar niet doorstromen naar mijn mailer (Apple Mail) Ik werk daar overigens al jaren mee en heb dit nog nooit gehad. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?

Bijdrager
    Hansi2124

Kan je er wel bij via webmail? Heb je je Mac al eens herstart? Is je accountinformatie in de voorkeuren van Mail nog juist?

Bijdrager
    1984

Hoeveel berichten staan er in totaal op?? Haal eventueel de overbodige berichten weg, grote kans dat je mailbox van je provider vol zit.

Bijdrager
    Hansi2124

Volgens mij probeert hij dat ook;-)
    Als de mailbox vol zit, komen er gewoon geen nieuwe berichten bij. Die worden met die mededeling terug gestuurd naar de afzender.

Bijdrager
    1984

Het kan zijn dat de laatste nog al groot waren,misschien is iemand zijn muziek/film verzameling aan het door mailen, persoonlijk krijg ik een melding van mijn provider indien mijn mailbox vol lijkt te raken.

Bijdrager
    Jac Trum

Er staan na wat ruimwerk nog 104 berichten in de wachtkamer, (8,8 Mb) maar ik krijg een ander schermpje, waar de optie ‘geavanceerd’ niet bij staat, maar vlnr berichten op server, postbusinstellingen en Overzicht. Het zal wel iets heel stoms zijn….

Bijdrager
    Jac Trum

Zou het in het programma ‘Clearmymail’ kunnen zitten dat tussen mijn provider en mij in zit?

Bijdrager
    Hansi2124
    Jac op 28 maart 2011

maar ik krijg een ander schermpje, waar de optie \’geavanceerd\’ niet bij staat, maar vlnr berichten op server, postbusinstellingen en Overzicht.

Dat komt omdat jij de info opvraagt met [cmd]- zonder haakjes.
    Als je de Voorkeuren van Mail moet hebben, doe je dat met de toetscombinatie [cmd]-[;] zonder haakjes.