14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    chillcrew

Mijn Macbook is vastgelopen

Mijn 3 maanden oude Macbook is compleet vastgelopen!
    Had eerst een Windows PC en daaar had je dan CTRL + ALT + DEL , heb je dat ook voor Mac?
    hij doet nu echt helemaal niets meer, hij start op. En dan laat ie alles zien, maar hij doet niks….
    En aan en uit zetten heeft ook geen zin! Iemand enig idee?

Thanx

Bijdrager
    bob789

Appeltje en Alt allebei ingedrukt houden en daan escape;)

Bijdrager
    Erik Joling

Probeer eens op te starten met je Install Disk (houd dan de C ingedrukt tijdens het opstarten). Wat gebeurt er dan?

Moderator
    unSOUND

Hij laat dus wel alles zien, maar daarna doet hij niets ? Is het stuurvlak niet gewoon kapot ? Gebeurt er wel iets als je op toetsen drukt ? ( appel + tab bijvoorbeeld ) of als je een usb muis aansluit ?

Bijdrager
    1984

Safe boot. opstarten met Shift ingedrukt (Een ‘safe boot’ dwingt het systeem tot het controleren van het bestandssysteem van je opstartschijf)
    Herstart de Mac nadien.

Bijdrager
    japser909

doen ze er geen boekie bij ofzo ?
    ik zie deze vraag namelijk vaker langskomen :innocent:

Bijdrager
    svan
    ”japser909″

doen ze er geen boekie bij ofzo ?
    ik zie deze vraag namelijk vaker langskomen :innocent:

Zucht…
    Als men eerst eens iets zou lezen, dan zou het aantal berichten hier op het forum gehalveerd zijn…

Bijdrager
    lunapics

Waar staat shift op mijn MacBook?

Bijdrager
    PietjePuk

Pijl naar omhoog

Bijdrager
    lunapics

gracias, staat nergens in de handleiding:D

Bijdrager
    Niek89

Goh, dient het forum toch nog ergens voor

Bijdrager
    MacbookTo

Laat ik nu vanmiddag voor het eerst een vastloper hebben. Ironisch genoeg heb ik de slogan: ik wil nooooooit meer een blauwtje lopen. Ik zat op postbank.n. en alles zat vast. Forceer stop e.d. ging niet. Op de aan/uit knop gedrukt en er werd o.a. gevraagd of ik wilde herstarten, maar omdat ik geen muisaanwijzer, maar een streepje had ging dat ook niet. Dus opnieuw op de aan/uitknop gedrukt. Opnieuw opgestart en alle vensters werden geopend zoals van Skype, VLC e.d. maar ………………… alles zat nog steeds vast. Weer afgesloten en weer alles vast. Ik heb toen een mailtje gepost op de site, liep terug naar de macbook en hij deed het weer. Toen maar snel mijn vraag weer verwijderd.
    Wat kan dit geweest zijn, want ik wil nooit meer een blauwtje lopen.

Mijn muis werkte wel en ook als ik de muis links onder zette gingen de vensters verschuiven, maar afsluiten dus niet.

Gr. van Tineke

Bijdrager
    Juch
    ”chillcrew”

Mijn 3 maanden oude Macbook is compleet vastgelopen!
    Had eerst een Windows PC en daaar had je dan CTRL + ALT + DEL , heb je dat ook voor Mac?
    hij doet nu echt helemaal niets meer, hij start op. En dan laat ie alles zien, maar hij doet niks….
    En aan en uit zetten heeft ook geen zin! Iemand enig idee?

Thanx

heb je al gecontroleerd of je muis goed is aangesloten?

Bijdrager
    MacbookTo

Ik heb een zgn draadloze muis van Apple en die deed het steeds wel. Ook de iconen in het dock kon ik niet afsluiten. Het appeltje links boven kon ik wel met de muis bereiken, maar er gebeurde gewoon niets.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.