5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    10Anna10

mijn mac

Ik heb een MacBook Pro nu ongeveer 3 jaar denk ik ( ‘.’) en ik ben er echt blij mee, het is een prima ding!
    Alleen de laatste tijd doet ie heel raar. Het is moeilijk te beschrijven waar het aan ligt. maar mij trackpad reageert op sommige punten niet meer (soms ook wel weer). Mijn ‘pijltje’ schiet alle kanten op en opent vanalles zonder dat ik eraan zit! Zeer irritant dit want hij heeft al een aantal dingen
    verwijderd en in allerlei nieuwe mapjes gestopt!
    Ik heb een muis er aangeschakeld maar t probleem blijft! Mijn Ipod laad ook niet meer geweldig er aan op.
    Mailtjes typpen is echt een hel om dat mijn muis steeds alle kanten opschiet en ik ergens anders verder typ of hij linkt alles en verwijderd alles wat ik typ. Hierdoor duurt het superlang voordat ik een klein stukje normaal kan typen.
    Weet iemand waar mijn mac last van heeft en/of wat ik het best kan doen of tips?

Bijdrager
    KarelWillem

Verander de titel van je bericht even in zoiets als:

Trackpad MacBook Pro in de war

Zo weet niemand anders waar je het over hebt.

Bijdrager
    KarelWillem

Eerste advies:

– Maak een nieuw account aan op je Macbook Pro
    – Start daarin op
    – Kijk of de problemen zich nu nog voordoen

Bijdrager
    MacTabbie

Beste Anna,

Het zou wel eens aan je batterij onder je trackpad kunnen liggen. Deze kan door een lek iets uit gaan zetten, waardoor het trackpad niet goed meer reageert.

Als dat zo is, dan zit er helaas niets anders op dan een nieuwe accu/batterij.

Succes.

Moderator
    unSOUND

Is het een USB muis, of een draadloze muis met een USB ontvanger ? Die kunnen nog wel eens vreemd doen als ze bijvoorbeeld in een USB hub zitten met zware apparatuur zoals een externe schijf. Stop in dat geval de ontvanger ( of het snoer ) direct in de Mac.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.