-
”Nielsvr”
Is het motortje niet gewoon stuk? Als je hem uit en aan zet zou hij (met firmware 2.1) deze moeten testen, voel je hem tijdens het opstarten een keer trillen? Zo niet, dan is hij stuk..
Hij heeft nog nooit getrild, ook niet bij het aan en uit zetten…
Twee oplossingen:
1) er zitten 2 schroefjes onderin, haal die eruit, maak ‘m open en je ziet vast een los draadje/contact zitten (waarschuwing: ik geef geen garantie dat je ‘m dan ook weer werkend in elkaar krijgt, en je garantie is dan verlopen)
2) de beste oplossing: terug brengen en ‘m laten repareren, dit zou onder de garantie moeten vallen.”MrHammond”Twee oplossingen:
1) er zitten 2 schroefjes onderin, haal die eruit, maak ‘m open en je ziet vast een los draadje/contact zitten (waarschuwing: ik geef geen garantie dat je ‘m dan ook weer werkend in elkaar krijgt, en je garantie is dan verlopen)
2) de beste oplossing: terug brengen en ‘m laten repareren, dit zou onder de garantie moeten vallen.Wat maak je precies open als je die 2 schroefjes loshaalt?
je iPhone?? Echt, te makkelijk… ga nou gewoon terug naar de winkel. Hoe vaak ik dit nou al gezien heb tijsends garantie periode, zal ik dit, kan ik dat zelf moet dit, updaten? Ga terug je hebt garantie..stap naar binnen en zeg: Stuk, maken! (maar dan iets vriendelijker en duidelijker over wat het probleem is). Maar wel zo duidelijk dat het gefixx0rt wordt.
”MouseMighty”je iPhone?? Echt, te makkelijk… ga nou gewoon terug naar de winkel. Hoe vaak ik dit nou al gezien heb tijsends garantie periode, zal ik dit, kan ik dat zelf moet dit, updaten? Ga terug je hebt garantie..stap naar binnen en zeg: Stuk, maken! (maar dan iets vriendelijker en duidelijker over wat het probleem is). Maar wel zo duidelijk dat het gefixx0rt wordt.
Natuurlijk heb je gelijk maar als het een simpele ingreep is waarmee in m’n iPhone niet 3-5 weken kwijt ben dan is het het overwegen waard….
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.