25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    iJack

Mijn iPhone trilt niet…

Ik heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht maar ik kom er nu pas achter dat mijn iPhone 3G niet trilt. Wat ik ook doe bij de instellingen, ik krijg het niet voor elkaar. Alle setting lijken goed te staan maar trillen homaar…

Tips?

Bijdrager
    Renzsz

hopen dat iemand je belt?

Bijdrager
    iJack
    ”Renzsz”

hopen dat iemand je belt?

wiseguy! :wink:

Bijdrager
    Nielsvr

Is het motortje niet gewoon stuk? Als je hem uit en aan zet zou hij (met firmware 2.1) deze moeten testen, voel je hem tijdens het opstarten een keer trillen? Zo niet, dan is hij stuk..

Bijdrager
    william89

Zie je aan de zijkant wel het oranje stipje?

Bijdrager
    iJack
    ”Nielsvr”

Is het motortje niet gewoon stuk? Als je hem uit en aan zet zou hij (met firmware 2.1) deze moeten testen, voel je hem tijdens het opstarten een keer trillen? Zo niet, dan is hij stuk..

Hij heeft nog nooit getrild, ook niet bij het aan en uit zetten…

Bijdrager
    iJack
    ”william89″

Zie je aan de zijkant wel het oranje stipje?

Als het geluid uit staat, hoezo?

Bijdrager
    Nelis Infra

Dan voel je ‘m trillen, als je die switch omzet.

Bijdrager
    iJack
    ”Nelis

Dan voel je ‘m trillen, als je die switch omzet.

Dat doet hij dus niet… Dus, trilfunctie stuk… :(

Bijdrager
    LEXY

Je kunt ook gewoon een vibrator kopen…:P

Bijdrager
    i In tune

Je weet zeker dat je bij geluiden de trilfunctie hebt ingeschakeld :innocent: Als die uit staan trilt hij ook niet bij overschakelen naar stille functie.

Bijdrager
    LordChaos
    ”i

Je weet zeker dat je bij geluiden de trilfunctie hebt ingeschakeld :innocent: Als die uit staan trilt hij ook niet bij overschakelen naar stille functie.

Dat is onzin, als je de switch omzet trilt ie altijd…

Bijdrager
    MadSven
    ”LEXY”

Zie jij jezelf in ’t openbaar met een vibo aan je oor?
    Niet echt mijn idee van ‘trendy’ of ‘cool’… :wink:

Bijdrager
    iJack
    ”i

Yep, weet ik zeker…

Bijdrager
    LEXY
    ”madsven”
    ”LEXY”

Zie jij jezelf in ’t openbaar met een vibo aan je oor?
    Niet echt mijn idee van ‘trendy’ of ‘cool’… :wink:

Nee gekkie, niet aan je oor natuurlijk…!:lol:

Bijdrager
    MarcelK

We zitten hier niet in de Lounge…

:sotp:

Bijdrager
    Jusv

Zelfde probleem hier. Trilfunctie staat aan in het menu, maar hij trilt niet. Ook niet bij het overhalen van de ‘stil-schakelaar’.

Bijdrager
    queenfan

probeer je iPhone eens opnieuw te herstellen via iTunes.

Bijdrager
    iJack
    ”queenfan”

probeer je iPhone eens opnieuw te herstellen via iTunes.

Heb ik gedaan, lost het probleem helaas niet op…

Bijdrager
    MrHammond

Twee oplossingen:
    1) er zitten 2 schroefjes onderin, haal die eruit, maak ‘m open en je ziet vast een los draadje/contact zitten (waarschuwing: ik geef geen garantie dat je ‘m dan ook weer werkend in elkaar krijgt, en je garantie is dan verlopen)
    2) de beste oplossing: terug brengen en ‘m laten repareren, dit zou onder de garantie moeten vallen.

Bijdrager
    iJack
    ”MrHammond”

Twee oplossingen:
    1) er zitten 2 schroefjes onderin, haal die eruit, maak ‘m open en je ziet vast een los draadje/contact zitten (waarschuwing: ik geef geen garantie dat je ‘m dan ook weer werkend in elkaar krijgt, en je garantie is dan verlopen)
    2) de beste oplossing: terug brengen en ‘m laten repareren, dit zou onder de garantie moeten vallen.

Wat maak je precies open als je die 2 schroefjes loshaalt?

Bijdrager
    MouseMighty

je iPhone?? Echt, te makkelijk… ga nou gewoon terug naar de winkel. Hoe vaak ik dit nou al gezien heb tijsends garantie periode, zal ik dit, kan ik dat zelf moet dit, updaten? Ga terug je hebt garantie..stap naar binnen en zeg: Stuk, maken! (maar dan iets vriendelijker en duidelijker over wat het probleem is). Maar wel zo duidelijk dat het gefixx0rt wordt.

Bijdrager
    iJack
    ”MouseMighty”

je iPhone?? Echt, te makkelijk… ga nou gewoon terug naar de winkel. Hoe vaak ik dit nou al gezien heb tijsends garantie periode, zal ik dit, kan ik dat zelf moet dit, updaten? Ga terug je hebt garantie..stap naar binnen en zeg: Stuk, maken! (maar dan iets vriendelijker en duidelijker over wat het probleem is). Maar wel zo duidelijk dat het gefixx0rt wordt.

Natuurlijk heb je gelijk maar als het een simpele ingreep is waarmee in m’n iPhone niet 3-5 weken kwijt ben dan is het het overwegen waard….

Bijdrager
    MouseMighty

Oh ja? Ook als je daarmee zelf je garantie mee omzeep helpt?

”MrHammond”

(waarschuwing: ik geef geen garantie dat je ‘m dan ook weer werkend in elkaar krijgt, en je garantie is dan verlopen)

Ach zo’n iPhone kost ook niets natuurlijk…:?

Bijdrager
    iJack

Tja, ik breng m’n macbook pro ook niet weg voor een nieuwe harde schijf of extra geheugen. Sommige dingen zijn niet al te moeilijk alleen heb ik nooit een iPhone opengeschroefd.. Vandaar mijn vraag over wat er achter die schroefjes zit…

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.