2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    appleimacg5

mijn iphone haalt ineens zomaar mail op met edge????

Ik begrijp er niks van.
    in mijn iphone (kpn unlocked) kon ik tot gisteren alleen via wifi internetten.
    Sinds gisteren haalt hij ineens in (mijn ingestelde( intervallen de mail op en krijg ik us notificaties als er ieuwe mail is.
    Tot nu toe kon ik via edge niks doen en kreeg ik altijd een melding dat de sever could not be found. Ik wil ook niet dat hij via edge inlogt (is mijn werkgever niet blij mee).
    Bij settings , geeral, network zie ik ook geen instellingen staan bij edge.
    Kan ik edge uitzetten ?

Hoe kan dat ding ineens edge geactiveerd hebben ?

Bijdrager
    Yaris

Je kunt EDGE niet zelf uitzetten. Op Apple Discussions gelezen:

Q: I travel to the UK several times monthly and get free WiFi at the hotel I stay at. If the signal is weak and EDGE takes over then the fees become very high. I was told by Apple I could set my mail to manual and that would alleviate e-mails being downloaded. Are there any settings to just have WiFi and not EDGE?

A: You can achieve this in one of two ways:

[*:9c4aed1d96]You can remove the SIM card from your phone. (Of course, then you won’t be able to make or receive calls using the iPhone, just use it as a WiFi device and iPod.)
      [*:9c4aed1d96]You can call AT&T and ask them to temporarily deactivate your EDGE service just before you leave, then reactivate it when you get back.[/list:o:9c4aed1d96]

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.