5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Rony_45

Mijn iPhone 6s plus synchroniseert niet met iTunes via de usb kabel.

Als ik de iPhone 6s plus wil synchroniseren met iTunes krijg ik constant de melding: “Er is een software-update vereist om b=verbinding te maken met iPhone van Ronald van Meeteren.

Vervolgens 1 onderdeel downloaden.

Tenslotte Installatie mislukt: Installatie van de software is niet mogelijk, omdat de software momenteel niet beschikbaar is oude software-updateserver.

Mac OS Hig Sierra versie 10.13.6; iTunes 12.08.150. iPhone 6s plus, iOS 12.0

Bijdrager
    penseel

Alles updaten zonder USB kabel.

Bijdrager
    Rony_45

Dankjewel Penseel, de iPhone 6s plus wordt nu opgeladen via de connector. Nu synchroniseert de telefoon wel via WiFi. En de melding van Er is een software-update krijg ik nu ook niet meer. Ik heb de telefoon niet via de usb kabel verbonden. Ik vermoed ook dat het te maken heeft met de versie van het besturingssysteem van de Mac [OS High Sierra versie 10.13.6] en iOS [versie 12].

Bijdrager
    penseel

👍

Bijdrager
    McMeller

Klinkt inderdaad alsof (die build van) iOS 12 (beta) niet met (die build van) macOS 10.13 en/of die versie van iTunes wil synchroniseren. Niet zo heel verwonderlijk toch, in een beta-periode?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.