5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Nextweb

Mijn Iphone 6 doet raar

Ik heb een raar probleem met mijn Iphone 6.

Volgens mij IOS 8.4

Het lijkt wel of hij zelf niet goed kan meten hoeveel batterijcapaciteit er is. Het kan voorkomen dat hij 17 % geladen is. Dan gaat het plotseling uit. Batterij leeg. Tien minuten later gaat hij gewoon weer aan. Zonder dat ik iets doe. Soms druk ik op de home knop en gaat hij ook weer aan alsof hij dan ineens weer uit het niets energie heeft.

Soms komt het wel eens voor dat hij even uit gaat en direct weer aan. (Apple logo komt dan) Zelfs zonder de code in te geven.

Iemand een idee ?

Bijdrager
    janbertwedman

We zijn toch al bij iOS 9.zoveel?

Bijdrager
    hobbyist
    janbertwedman op 04 juni 2016

We zijn toch al bij iOS 9.zoveel?

Ja, en..?

Bijdrager
    hobbyist
    Nextweb op 04 juni 2016

Ik heb een raar probleem met mijn Iphone 6.

Volgens mij IOS 8.4

Het lijkt wel of hij zelf niet goed kan meten hoeveel batterijcapaciteit er is. Het kan voorkomen dat hij 17 % geladen is. Dan gaat het plotseling uit. Batterij leeg. Tien minuten later gaat hij gewoon weer aan. Zonder dat ik iets doe. Soms druk ik op de home knop en gaat hij ook weer aan alsof hij dan ineens weer uit het niets energie heeft.

Soms komt het wel eens voor dat hij even uit gaat en direct weer aan. (Apple logo komt dan) Zelfs zonder de code in te geven.

Iemand een idee ?

Het komt vaker voor, en ook met de nieuwste iOS, dus updaten is hiervoor niet noodzakelijk. http://forums.macrumors.com/threads/iphone-6s-battery-issues.1975411/#post-22960995
    Batterij kalibratie al eens uitgevoerd? Sluit je iPhone met originele lader aan, aan/uit en home knop inhouden tot je iPhone afsluit (display melding). Daarna aan de stroom laten tot 100% opgeladen en daarna nog een half uur minimaal aan de stroom laten.

Bijdrager
    Nextweb

Dank jullie tot nu toe !

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.