11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    stefanstefan

Mijn iphone 4 start niet meer iemand enige idee?

Mijn iphone 4 start niet meer iemand enige idee?

ik heb de aan uit knop plus menu knop allebij 15 sec ingedrukt,
    toen ging de iphone alles reseten
    en op het scherm zie je het appel teken en dan gaat de appel teken weg en start die heletijd opnieuw dus op het scherm laat die alleen het appel teken zien en voor de rest niks?
    heb hem zelf ook aan gesloten met itunes maar itunes kan hem niet lezen
    iemand enig idee?

Bijdrager
    GuijVRIENDS

als dat allemaal niet meer lukt keer proberen in DFU mode te krijgen en volledige reset uit te voeren!
    stap 1
    Sluit je iPhone aan op je Mac of PC – en zorg ervoor dat iTunes openstaat.
    stap 2
    Druk de “home button” en “power button” tegelijkertijd in.
    stap 3
    Na exact 10 seconden laat je de powerknop los.
    Blijf de homeknop indrukken tot itunes opspringt en zegt dat het een iphone in recoverymodus heeft gevonden.

Je iphone scherm zal zwart blijven

Indien er een applelogo verschijnt heb je de “power button” te lang vastgehouden, probeer het dan opnieuw.

Restore hierna de firmware die je wilt

succes

Bijdrager
    stefanstefan

bedankt helemaal happy!!
    alleen al me contacten plus me fotows alles weg maja beginnen we helemaal opnieuw
    alvast bedankt,
    Gr

Bijdrager
    FreBo

@stefanstefan Normaal heb je toch een copy op iTunes staan van je foto’s. Deze kan je dan terug plaatsen.

Bijdrager
    stefanstefan

maar ik weet zelf niet hoe dat is het punt…

Bijdrager
    MacBeer2

Als je iPhone gewoon herkend wordt door iTunes dan kan je het volgende doen:

– Klik met de rechtermuisknop op de iPhone in de linker balk in iTunes.
    – In het menu dat nu verschijnt kies je voor ‘zet reservekopie terug’. Je kiest dan de kopie in het lijstje van net voor de crash en drukt op okee.

Verder hoef je niets te doen.

Bijdrager
    sinnerman

dpmeijers je hebt mijn leven gered ik had mijn iphone bijna tegen de muur gegooid en was all een nieuwe aan het zoeken je bent een engel:D:D

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Zeker omdat je alles kwijt bent ja… :>

Bijdrager
    koenkoenkoen

Hallo dpmeijers.

Weet u misschien ook hoelang je ongeveer de powerbutton in moet houden

mvg koen

Bijdrager
    KarelWillem

stap 3
    Na exact 10 seconden laat je de powerknop los.

10 seconden wellicht?:)

Bijdrager
    dansoui

Ik had dit weekend het zelfde probleem met een iphone 4s. (IOS7 16gB) 100% batterij, in een keer leeg. Opladen werkte nette meer, Reset werkte niet, DFU modus werkte niet, Itunes herkende de telefoon niet.

Batterij uit Iphone van mijn vrouw gepikt, en mijn batterij in haar iphone getest, en die deed het in dat toestel wel. In het donker bleek er met de “nieuwe” batterij toch een soort van zwak backlight te zijn in het scherm. Was een beetje ten einde raad, wilde tegenlijk maar afscheid gaan nemen van mijn oude iphone, maar vond op youtube een tip van een man die de iphone 15 minuten in de ijskast legde.

Tot mijn grote verbazing gaf hij toen ineens een teken van leven, appeltje in beeld. Na nog eens 15 minuten in de ijskast werd het appeltje ineens ouderwets helder en starte de iphone weer. Maar na een whatsapp bericht moest ik hem daarna telkens resetten. Heb die app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. En wat rommel opgeruimd die ik toch niet gebruik.

Iphone loopt weer als nieuw nu.

Stomme tip dus die ijskast, maar lijkt te helpen… misschien meer mensen met vastlopende phone na whats app vastloper… proberen kan altijd.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.