4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Shmoo

Mijn iOS versie is nieuwer dan iTunes kent 😕

Als ik mijn iPad of iPhone aansluit om te laden aan de computer dam krijg ik vaak dit venstertje.

Als ik op Installeer druk zie je dit.

.

Continu, dit is al sinds High Sierra en iOS 11.4.nogiets. Ik had gehoopt dat het met Mojave en iOS 12 wel gefixt zou zijn maar niet, het blijft gewoon terugkomen en opduiken.

Alles is up to date en volgens Apple ligt dit aan het feit dat er een nieuwe versie van iOS op mijn device staat dan iTunes begrijpt kent.

https://support.apple.com/nl-nl/HT208831

Probleem is ik kan iTunes openen en dan worden mijn iOS devices gewoon herkend. Ik kan ze proberen te machtigen en dan krijg ik de melding dat de computer al gemachtigd is voor deze devices.

Ik krijg dit voor geen meter weg. Iemand hetzelfde gehad?

Bijdrager
    pruus

Precies hetzelfde hier, kwam telkens terug, downloaden gaf vaak een foutmelding.  Echter op een bepaald moment werd de software ineens wel gedownload en succesvol geïnstalleerd. En raar, maar sindsdien geen last meer van.

Bijdrager
    sjoerdl

Ik heb dit ook een tijdje gehad, toen ik de beta versie van iOS 12 op mijn iPad had staan.

Wellicht handig om te checken of je het beta profiel geïnstalleerd hebt.

Bijdrager
    Shmoo

Nee ik doe niet mee aan beta’s.  OMT geeft mij al voldoende beta-gevoel in mijn leven, meer kan ik echt niet handelen. 😉

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.