18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:

Bijdrager
    Debora

Mijn hond heeft een schelp opgegeten, en heeft overgegeven…

Hallo, mijn hond heeft net een langwerpige schelp opgegeten,
    En heeft daarna overgegeven (geel & slijmerig, met stukjes van de schelp)
    Is het goed dat ie heeft overgegeven?
    Moet ik nog wat doen?

Ik hoor het graag,
    Debora
    (Ik weet dat dit forum voor gadges is, maar ik weet geen ander forum)

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  Mac Daddy.

Bijdrager
    Shmoo

Overgeven is een natuurlijke reactie van de maag op iets verkeerd eten.. Dus vrij logisch en normaal. Die van mij doet dat ook wel eens zo nu en dan, stoepranden, putdeksels, kinderen, alles dat voor zijn voeten loopt tijdens het snuffelen eet hij op.

Na een paar keer wordt de hond wel sterker en kan hij het beter binnenhouden of krijgt hij iets later diarree, dan is het helemaal feest. Zolang de hond maar niet overgeeft of poept en plast in zijn eigen mand. Als eens hond dat doet is er echt iets aan de hand waar je je druk over moet maken.

Bijdrager
    makasa

zou nu maar snel naar een forum gaan zoeken waar je dit soort vragen kan stellen. Een dieren arts bestaat overigens ook nog.

Bijdrager
    Niels

En het leek je slim om dit hier te vragen? Niet zo grote kans dat er iets ernstigs is, zeker als hij nu niet hangerig is of gewoon eet. Als je twijfelt gewoon langs de dierenarts gaan.

Bijdrager
    Lang Lid

Vanuit een Mac-gebruikers perspectief is het antwoord natuurlijk gebaseerd op intelligentie en deductie. En dat betekent dat het enige goede advies dat je hier zult krijgen is DAT JE NAAR EEN DIERENARTS MOET GAAN JA?!

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  Lang Lid.

Bijdrager
    Brombeer

Je kunt die uitgekotste stukjes schelp (een Ensis?) eens aan elkaar puzzelen om te kijken wat er nog in de hond zit.
    Afhankelijk ervan hoeveel scheermes en hoeveel hond je hebt, zou ik meer of minder haast maken met vandaag nog naar een dierenarts gaan.

Bijdrager
    Drixels

Is het een Ibook clamshell dat hij heeft binnengekregen? Ik zou zeker en vast eens proberen om de hond een hard reset te geven door tegelijkertijd aan de staart en het linkeroor te trekken, wel even wachten totdat hij 1 maal blaft en dan loslaten. Als dit niets oplost even langs de Dog store en de hond zal vervangen worden als deze jonger is dan 2 jaar.:)

Bijdrager
    KarelWillem

Op dit forum zijn we gewend dat we i.i.g. de volgende gegevens plaatsen bij een vraag.

Model/Bouwjaar
    Type
    Systeemversie

Bijdrager
    hatolex

Maar wel eerst een afspraak maken bij de genius dog.?

Bijdrager
    trabant

Ben eigenlijk nog wel benieuwd of TS nog wat van zich laat horen. Tot dusver is is TS va het soort dat enkel draadjes start.

Bijdrager
    penseel

Bijdrager
    kris251069

Penseel’s raad volgen… maar eerst maken dat je bij de dierenarts zit.

Bijdrager
    Rw1

Goeievraag.nl is een forum waar je dit soort dingen en vele andere onderwerpen op kunt zetten.

Bijdrager
    koen

Website werkt niet, klopt die url wel?

Bijdrager
    flierefluiter

Heeft TS hem al een keer uit en opnieuw aan gezet?

PRAM reset gedaan?

Post anders hier eens het etrecheck resultaat…

Bijdrager
    Schrijnie

Ik adviseer het programma “Clean my Jack (Russel)”.

Bijdrager
    mekkeronly

Even de aan-/uitknop + thuisknop vasthouden totdat het scherm op zwart gaat.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  mekkeronly.

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

it’s not a bug, it’s a feature

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.