5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Element

Mijn G5 lijkt niet meer te vertrouwen….

Hallo,

Onlangs had ik iets kernel panic achtig aan de hand er mee.
    Vanmorgen valt ie spontaan uit, terwijl de powerled van mijn studio display en de G5 nog aan blijven staan. De tweede keer dat ie spontaan uitviel, vielen de leds na een minuut of zo uit en kon ik de G5 weer opstarten en nu werkt ie weer normaal.

De harde schijf maakt nu krasgeluid en as I write Ben ik met een fameus back up plan bezig.

Ik hoop dat er kan gevonden wat het is, zodat er tenminste nog iemand is die er iets aan kan doen of alleszins nog wat plezier aan de G5 beleven.

groetjes,

Bijdrager
    Martijn Snels

Even een hardware check doen zou ik zeggen. Deze kan je uitvoeren vanaf je installatie disks.

Bijdrager
    Element

Het probleem is die heb ik niet. de cds waren niet meegeleverd. toen ik mijn g5 tweedehands kocht

Is er een manier waarop die te downloaden zijn…?

groetjes,

Bijdrager
    demandiebakt

nee, dat is niet legaal, maar het is toch wel erg handig om installatie schijven te hebben hoor, heb je tiger? kijk anders eens op de bekende tweedehands sites, ik heb ook zo een mooi legaal exemplaar gekocht destijds. (voor weinig)

Bijdrager
    Element

allright,

Ik ga oproepertjes zetten dan. Heeft iemand een idee dat de hardware recovery cd’s van de G1,6Ghz hetzelfe zouden zijn als die van de duurdere G5’s van de eerste serie?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.