5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Verwijderen

Mijn fotostream op Apple TV

Ik kom er net achter dat op de Apple TV dood leuk “Mijn fotostream” nog wordt gebruikt. Dit terwijl overal “Mijn fotostream” vervangen is door “Alle foto’s”.
    Ik weet dat, omdat inmiddels een heleboel foto’s heb verwijderd mbv iCloud.com/foto’s. De foto’s in mijn fotostream had ik grotendeels al verwijderd en ik zou niet weten waar deze foto’s bewaard worden. blijkbaar staan ze nog ergens op de server van apple, terwijl ik er niet meer bij kan, behalve dan dat ik ze nog kan bekijken via mijn Apple TV.
    Dit is werkelijk TE BIZAR!

Van de week merkte ik ook al dat de synchronisatie tussen Foto’s op de Mac, op iCloud.com en op iPad/iPhone volledig NIET functioneert. Ik had mijn foto selectie op mijn Mac helemaal netjes aangepast, en zat te wachten tot op iCloud het mee zou veranderen (en ook op mijn iPhone en iPad). maar nee hoor, niets veranderde. Sterker nog, de dag erna stonden er weer allerlei foto’s op mijn Mac, waarvan ik toch zeker wist dat ik ze de dag ervoor had verwijderd.
    Er gebeuren hele gekke dingen bij Apple. BIZAR.

Ik ben zeer ontstemd over deze knullige implementatie!!!
    Ik ben zwaar teleurgesteld in Apple.

Bijdrager
    vogeju

Misschien helpt het dat je je iPad/iPhone verbindt met iTunes en daarna foto’s synchroniseren kiest (dat wist je koppeling met iPhoto). Probeer het eens…

Zelfde voor de Apple TV (vervang de oude iPhoto link met Foto’s)

Bijdrager
    mattiman

Ik had hetzelfde probleem, alleen in iPhoto kon ik mijn fotostream nog zien en bewerken. Foto’s liet wel een fotostream zien, maar de foto’s hierin kwamen niet precies overeen met die op de Apple TV.

Bijdrager
    lordoftheflatbush

Ja die photostream gaat niet helemaal lekker. Ik zie de map helemaal nergens meer terug. Mac, iphone/ipad, apple tv, foetsie.
    Hoe kan dit?
    Verder nog een vraag: ik wil al mijn foto’s op mijn mac en in iCloud hebben. De gewone mappen die al op mijn mac stonden heeft hij nu keurig naar iCloud gekopieerd (25k foto’s…). Maar de gedeelde mappen niet. Ook worden nieuwe foto’s op mijn iphone 6 plus niet automatisch in iCloud gezet. Dit zou volgens mij via die photostream moeten. Ik heb deze optie wel aanstaan op al mijn apparaten, maar er gebeurd niks. Iemand een oplossing of tip?

Bijdrager
    vogeju

Nogmaals: sluit je iPhone aan op de mac. Start iTunes, kies apparaten -> iPhone en dan foto’s. Synch. de foto’s die je wilt (albums, etc)

Dat wist je iPhoto foto’s pas van je iPhone, en alleen vanaf dat moment werk je ook met Foto’s / fotostream op je iPhone

probeer het eens…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.