30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:
    Bijdrager
    Sanjeev

Mijn eerste + Nieuwe MacBook

Hallo mensen:D

Vandaag heb ik dus mijn eerste MacBook gehaald, (misschien wel de eerste van het forum :P)
    Geweldig ding het design ziet er prachtig uit, hiervoor ben ik zo geduldig geweest.

Het is de tweede alu Macbook
    2.4 ghz.
    2 gb
    toetsenbord verlichting:P
    enz…

Hier wat foto’s die ik snel heb gemaakt (met een simpele casio camera) en let niet op de T*r*ngzooi :P:

Bijdrager
    lbarends

gefeliciteerd..
    en nu?

Bijdrager
    Josebo.

Ziet er toch allemaal wel weer heel strak uit! Gefeliciteerd met je aankoop en geniet ervan..:wink:

Bijdrager
    filenox

Die MacBook ziet er idd ergggg goed uit:)
    Veel plezier er mee :D

Inactief
    Anoniem

Kerel, neem je hem morgen mee naar HvA ? Dan kan ik hem ook even zien haha.
    Zo je hebt hem echt al snel man.

& voor de volgende keer kan je hem hier zetten: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=56005&start=1980

Bijdrager
    Gates

Hier hebben ze een speciaal topic voor. (Zie Switchers- en/of Apple Lounge-gedeelte)

Bijdrager
    Sanjeev

Zou een mod zo lief kunnen zijn en deze te verplaatsen?
    Ik ben nog een newb hierop t forum

Bijdrager
    Ledda

*jealous mood* kga er binnekort toch ook ene kopen:D

Bijdrager
    Powerfull

Vraagje: Hoe bevalt het scherm je? Ben ik zeer benieuwd naar

Bijdrager
    RickV

Waar heb je hem precies gekocht, vandaag heb ik ongeveer alle winkels afgelopen in Rotterdam en hij was nog nergens te zien laat staan te verkrijgen.

Inactief
    Anoniem

Tip: iCentre, Almere

Bijdrager
    coenremmelts

wij hebben hem ook in voorraad en in de winkel
    in apeldoorn en deventer bij macinside

echt een prachtig mooi ding geworden de nieuwe macbook!

Bijdrager
    Sanjeev
    ”RickV”

Waar heb je hem precies gekocht, vandaag heb ik ongeveer alle winkels afgelopen in Rotterdam en hij was nog nergens te zien laat staan te verkrijgen.

Zoals Inanc al zegt: Icentre almere, daar werk ik namelijk, ik ben ook de eerste die een doos heb geopent, er staat nog niets op demo dit wordt waarschijnlijk morgen gedaan

Bijdrager
    Sanjeev
    ”Powerfull”

Vraagje: Hoe bevalt het scherm je? Ben ik zeer benieuwd naar

Ik vind het scherm echt mooi t ziet er goed uit, maar wat wel jammer is is dat ze voor de macbook pro 15 hetzelfde glanslaag
    hebben gebruikt wat voor de meeste photoshoppers is dit een min punt, tenminste dat vind ik.

Multi-touch werkt trouwens echt geweldig, beter dan dat ik had verwacht nu er geen knop meer op zit, toen ik em in de winkel open deed zocht ik nog wel even naar een knop omdat me vinger automatisch naar beneden gaat om te klikken:P op de andere notebooks

Bijdrager
    steeze

Zo een glossy scherm is voor alle grafische vormgevers sowieso een minpunt. Dat is ook de reden waarom ik die alu iMac niet heb gehaald. Maar die witte intel c2d iMac. Maarja voor de rest ziet die macbook er toch wel prachtig uit.

Bijdrager
    mymac

gefeliciteerd, wat prachtig mooi is ie toch geworden! Heb je inderdaad problemen met de glasplaat erop? Ik zit te denken aan een MBP namelijk. Morgen, correctie: vandaag wat uurtjes later:P , ga ik maar is kijken bij iFactors @ Lijnbaan als ze daar al zijn:)
    veel plezier met je MB!

Bijdrager
    jimeh

als ik hem zo zie vind ik hem er toch echt mooi uit zien, gefeliciteerd man!

Bijdrager
    Sanjeev
    ”mymac”

gefeliciteerd, wat prachtig mooi is ie toch geworden! Heb je inderdaad problemen met de glasplaat erop? Ik zit te denken aan een MBP namelijk. Morgen, correctie: vandaag wat uurtjes later:P , ga ik maar is kijken bij iFactors @ Lijnbaan als ze daar al zijn:)
    veel plezier met je MB!

Ik vind de glasplaat beter vergeleken met wat hiervoor werd gebruikt, dit is dan ook wat makkelijker schoon te maken zoals bij de imac

Bijdrager
    AdriaanB
    ”lbarends”

gefeliciteerd..
    en nu?

geef dan geen reactie…

maargoed, ik vindt het een beetje raar dat ik eerder mijn MacBook bestel dan de TS (ik denk niet dat hij meteen na de presentatie naar de winkel is gegaan) maar dat hij hem dus toch eerder heeft dan ik… ik moet nog 2 weken wachten op mijn MacBook:(

Bijdrager
    MouseMighty

Heb je hem online bij Apple besteld of in een winkel. De TS werkt nl bij een APR (iCentre Almere)

”Sanjeev”

Icentre almere, daar werk ik namelijk, ik ben ook de eerste die een doos heb geopent, er staat nog niets op demo dit wordt waarschijnlijk morgen gedaan

iCentre, doos heb geopent, staat niets op demo… Heb je de spellingscontrole al gevonden op je nw MacBook? :? Kortom de TS heeft de eerste de beste MacBook die binnenkwam “gekaapt”. Veel plezier ermee, ik koop echter nooit een 1ste generatie van hardware/software en ik heb nog een goede zwarte MacBook die moet eerst “op”.

Moderator
    Rivanov

Ziet er prachtig uit! Vele malen beter dan de (naar mijn mening) goedkoop uitziende witte MacBook!

Bijdrager
    1234

lekker voor je man, gefeliciteerd.

Is toch altijd gaaf gevoel zo’n kopen en uitpakken!

Bijdrager
    djrc18

ik wil zo spoedig mogelijk een (nieuwe) macbook pro ophalen, waar zijn ze op vooraad??? ik was gisteren in uitrecht, en daar waren ze al uitverkocht… schiet ook niet echt op, heb er 1 besteld, maar ze weten niet hoelang het gaat duren, iemand een surgestie waar ik zou kunnen kijken?

greetzz

Bijdrager
    Arnenys

ik heb hem!

Bijdrager
    AdriaanB
    ”Arnenys”

ik heb hem!

waar heb jij hem dan gehaald?

Bijdrager
    Sanjeev

Wij hebben hier in Almere nog 2 staan van beide modellen, volgende week waarschijnlijk nog meer.
    MacBook pro’s 15″ hebben we volgens mij ook al.

Bijdrager
    Ganymedus

hoe bevalt de balans van dit speeltje? Is het scherm niet mega zwaar in verhouding tot het body gedeelte?

Bijdrager
    AdriaanB

zijn er nog meer APR’s die de nieuwe MacBooks als demo hebben liggen? De iCentre in Haarlem misschien?

Bijdrager
    Arnenys

Heb hem gehaald bij mijn Apple Premium Reseller in Turnhout, Belgiƫ.
    Het is een prachtig ding, alleen nog wat kleine software-foutjes waarvan ik verwacht dat ze binnen enkele weken wel opgelost zullen zijn.

Bijdrager
    Afroman

Ik verwacht eerder hardwarefoutjes dan softwarefoutjes. Niet dat ze er per se zullen zijn, maar Leopard is ondertussen wel volwassen geworden.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.