6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    JhonJairo

Mijn dvd speler doet een beetje vreemd

Als ik een dvd opstart en hij speelt af, dan tijdens het spelen komt het voor dat mijn beeld ±1 sec stil staat en dan gaat hij weer verder. Hoe kan ik dit oplossen of wat kan ik er tegen doen. Dacht eerst dat het aan mijn lens lag maar na gebruik van een cleaning disk bleef het probleem zich voortduren. Iemand een andere oplossing.

Bijdrager
    BartjeGossen

Andere dvd proberen ofwel wellicht is de dvd niet goed…

Bijdrager
    LEXY

Een heel stapeltje Mac-software ging er woensdagavond een versienummer op vooruit. Apple bracht updates uit voor zowel soft- als hardware; de laatste in de vorm van SuperDrive Firmware Update V2.1. Deze zou “de leesbaarheid van sommige cd-media” in de cd/dvd-drives van Apple’s Intel-notebooks verbeteren.
    http://www.apple.com/support/downloads/superdrivefirmwareupdate21.html

Probeer het eens. Misschien heb je er baat bij.
    Succes!

Bijdrager
    JhonJairo

Bedankt voor de tips die ik nu heb maar wat betreft andere dvd proberen dan blijft het probleem. Updates voor intel macs hebben bij mij geen zin heb een iMac G5.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik merkte dat bij m’n iMac G5 ook… wat bij mij opviel is dat het op ‘tzelfde moment
    gebeurde als wanneer normaal gesproken die iMac in de slaapstand zou schieten.
    Je zou even kunnen kijken of daar het probleem/de oplossing kan liggen:-)

Ik weet ’t niet zeker, maar zou ’t kunnen dat je systeem er een beetje moeite mee
    heeft vanwege te weinig ram?

Bijdrager
    JhonJairo

Dankje heb het ook geprobeerd maar nog steeds hetzelfde. Raar hoor wie biedt meer?
    Toch bedankt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.