3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    jurwis

Mijn Apple id op mijn vaders Iphone tijdens updaten

Hoi,

Heb ’t proberen te zoeken op t forum, maar kan het niet helemaal in een duidelijke zin formuleren.
    ’t probleem is, dat ik aan de hand van mijn macbook, waar mijn appleID op geregistreerd staat, mijn vaders’ Iphone 4s wilde herstellen/updaten. Zijn backup heb ik terug gezet via icloud, en alles is weer zoals ’t was. ’t enige probleem is, dat als ik apps probeer up te daten, dat er staat dat deze met mijn apple id zijn gedownload, en ik dus mijn wachtwoord moet invoeren.

Ik heb al geprobeerd uit te loggen en weer opnieuw in te loggen met zijn apple id op zijn iphone, maar dit mag allemaal niet helpen.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Het laatste wat ik wil proberen is de inhoud en instellingen te wissen, en dan na het instellen van de iphone via iCloud de back up terug te zetten.

Ik hoop op een reactie:)

Jurwis

Bijdrager
    Beech

Wie heeft de apps gekocht (welke Apple ID)?

Bijdrager
    jurwis

Nou het waren wat apps die we beide wel gebruiken. Facebook en zo. Maar bij icloud instellingen stond zijn apple id, en ook in de appstore was het ingelogd account van hem, maar als ik dan wilde updaten gaf hij als account dus mijne aan..

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.