7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Nielskorte

Mijn Apple ID is vergrendeld

Hallo,
    Mijn Apple ID is vergrendeld. Dit komt omdat ik vergeten was een rekening aan click & buy te betalen. Nu kan ik dus geen apps meer updaten of downloaden en natuurlijk ook geen muziek. Weet iemand hoe ik mijn Apple ID weer kan ONTgrendelen? (Ik heb geen soortgelijke topics ontdekt dus heb ik deze gestart.)

Bijdrager
    elidepeli13

Je krijgt waarschijnlijk een rekening + boete thuisgestuurd. En die moet je betalen.

Bijdrager
    Nielskorte

@elidepeli18 die heb ik 5 dagen geleden al betaald.

Moderator
    Strifer

Zal waarschijnlijk even duren voordat het verwerkt is? Anders kun je beter even contact met ze opnemen en naar de reden vragen waarom het zo lang duurt.

Bijdrager
    Fzxpilot

Die Click and Buy meteen uit mijn iTunes geflikkerd, wat een Nazi’s die gasten.

Staat er € 5,- op die rekening en dan gaan ze € 2,37 van mijn bank af proberen te schrijven, ja daar was net de kwartaalrente afgegaan dus daar staat voorlopig ff niks op.
    Meteen een boete van € 15,- uitdelen en is ook meteen mijn Apple ID geblokkeerd gvd nog aan toe dus ik kan niets meer updaten.
    Wie denken die gasten dat ze zijn daar bij Click and Buy, en Apple zelf ook overigens, dat die met zulke imbecielen samenwerkt, opzouten met die zooi en ik zeg zodra het mogelijk is meteen die f*ckin’ rekening weer op ook.
    Heb die Click and Steal ook een pittige mail gestuurd waarin ik mijn mening even uiteenzet.
    Laat ze daar maar eens op reageren dan.

Het is dat ik gek ben op mijn iP4 anders had ik hem iemand door zijn strot geduwd.
    WOEST ben ik !!!!!!!

Bijdrager
    ezoxlivetriks

mijn appel ID is donderdag vergendelt en ik kreeg een mail dat er 15euro nog bijkomt ik wou weten hoe lang het deurt tot dat je apple ID niet meer vergendeld is .

maar als je nu dan een nieuwe apple ID aanmaakt heb je dan nog last van click en buy nee tog alsje gewoon zoon kartje koopt van 10 euro die je dan op je nieuwe ID kan inwisselen daar kun je geen schulden bij maken tog .

en waneer kan ik mijn apps weer update

Moderator
    Strifer

Je hebt wel een werkend account nodig om je apps te kunnen updaten, want die zijn gekoppeld aan je Apple D.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.