17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Quad

Migty Mouse en Firefox

Ik heb een Mighty Mouse, en ik gebruik het liefst Firefox als internet browser. Maar als ik nu horizontaal scroll ga ik pagina terug of vooruit. In safari is dat niet het geval.

Kan ik dit in Firefox uitzetten?

Bijdrager
    ard

weet ik niet. Ik heb het ook gemerkt. Is wel handig maar meestal niet. Ben voor nu dus maar weer volledig overgestapt op Safari.

Ard

Bijdrager
    PietjePuk

Ksnap niet wat jullie aan Firefox vinden, ik vind hem tergend traag (zeker bij het opstarten). En tijdens het gebruik zelf vind ik hem ook niet bepaald vlot werken. Ook paginas worden meestal niet sneller geladen dan in Safari.

Bijdrager
    ard

Zal wel maar soms doet Safari het gewoon niet goed en zo geweldig is Safari nu ook weer niet. Is soms ook uber traag….

Ard

Bijdrager
    PietjePuk
    ”ard”

Zal wel maar soms doet Safari het gewoon niet goed en zo geweldig is Safari nu ook weer niet. Is soms ook uber traag….

Ard

Heb ik geen last van moet ik zeggen (behalve bij zdnet soms) maar iedereen zijn browser natuurlijk.

Bijdrager
    Marresc
    Geblokkeerd
    Geanonimeseerde gebruiker

1. Go to about:config (i.e. type it in FireFox’ address field)
    2. Set mousewheel.horizscroll.withnokey.action to 0

Bijdrager
    iDuck

Hier ‘surft’ het op Firefox even snel als met Safari. Het opstarten van Firefox duurt 1 sec. langer…

Met een G4 1,25 mhz had ik dezelfde traagheid, als hierboven geschreven, gezien… de beperkingen van de G4 met hedendaagse 3th party software wordt steeds groter.

Misschien dat dat de reden is?

Bijdrager
    PietjePuk
    ”johie”

Hier ‘surft’ het op Firefox even snel als met Safari. Het opstarten van Firefox duurt 1 sec. langer…

Met een G4 1,25 mhz had ik dezelfde traagheid, als hierboven geschreven, gezien… de beperkingen van de G4 met hedendaagse 3th party software wordt steeds groter.

Misschien dat dat de reden is?

Mja, ik denk het niet. Kheb een iMac G5 2ghz zodus….
    Het is gewoon het gevoel van werken in Firefox dat mij niet aanspreekt. Ik weet niet of het gepast is van te zeggen maar ik vond hem vele malen vlotter werken op de windhoos. (don’t shoot me :P)

Bijdrager
    iDuck

Hehe i will not shoot you…

Omdat ik hetzelfde zie. Windows vertraagd misschien programma’s openen, opstarten door een scanner die op de achterfgrond mee blijft kijken e.d. , maar als een applicatie geladen is dan werken vele soorten software (voor Apple 3th party software) sneller op een AMD athlon64 dan op een G5.

Toch houdt mij dat niet tegen een mac fan te blijven:) (leve OSX)

Bijdrager
    Vin

firefox ziet er gewoon te lelijk uit! alleen daarom al gebruik ik t niet!

Bijdrager
    Rutger1981
    ”sic-one”

Draai dan gewoon mods. Maar ik moet je gelijk geven… hoe meer mods (3d party plugs) je draait hoe langzamer alles wordt.

Bijdrager
    Vleer

waarom je firefox modden tot die eruit ziet als safari als je safari hebt :P

Bijdrager
    iRik
    ”sic-one”

Ik ook :),
    en het voelt aan als een Windows prog… en het werkt ook nog n’s langzamer (voor m’n gevoel):P

Bijdrager
    Quad
    ”levski”

1. Go to about:config (i.e. type it in FireFox’ address field)
    2. Set mousewheel.horizscroll.withnokey.action to 0

levski, je bent geweldig!!!!! dank!

En op alle andere reacties zat ik niet te wachten.
    Ik heb zo mijn eigen redenen om firefox te gebruiken.

Bijdrager
    Xserve

Ik vindt FireFox héél goed, maar Safari is nou net iets beter.

Bijdrager
    Vin
    ”iRik”
    ”sic-one”

Ik ook :),
    en het voelt aan als een Windows prog… en het werkt ook nog n’s langzamer (voor m’n gevoel):P

vooral als je iets moet aan vinken. Dat lelijke vierkante hokje met zo’n vies v-tje… bah!

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.