3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    nervus

Miglia EvolutionTV, Parallels Workstation en Mac Mini

Mijn plan is om m’n huidige Shuttle, die in de woonkamer vooral zorgt voor opnemen en afspelen van TV-programma’s en films en daarnaast ook voor het decoderen van data van een digitale pen, te vervangen door een Mac Mini. De Shuttle is nogal lawaaierig (onder andere).
    Mij lijkt dat ik het moet kunnen redden met een Mini Core Solo met Parallels Workstation. UIteraard betekent dat meer intern geheugen en een een superdrive, en een Miglia EvolutionTV. Maar kan ik dan een en ander soepel laten werken?
    Of moet ik toch naar de Core Duo?
    Graag jullie mening.

Bijdrager
    Nikita

Als je dan Windows wilt draaien op een Mac, waarom dan niet via BootCamp. Draait waarschijnlijk ook nog wat sneller…
    Even mijn eigen mening, ik zou geen Mac kopen om daar vervolgens Windows op te gaan zetten… Je kan ook via EyeTV tv kijken op je Mac, maar dan gewoon via OSX.
    Ik zie op de website van Miglia trouwens ook software voor MacOSX heeft, alleen wel voor de PPC…

Bijdrager
    nervus

De windows component heb ik ook alleen maar nodig voor mijn digitale pen (Logitech met Anoto technology) en de koppeling met mijn Tiptel Skype-box. De rest graag alleen onder OSX :)
    De windows meuk moet dus parallel/simultaan met OSX draaien.:P
    Miglia heeft overigens de Intel-versie wel aangekondigd voor deze maand (april).

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.