12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    EddyH

MightyMouse software probleem

Ik heb zojuist m’n MightyMouse software geinstalleeerd, daarna netjes opnieuw opgestart en volgens mij zou dan de ‘Toetsenbord en Muis’ afdeling in Systeemvoorkeuren moeten veranderen zodat ik wat extra zaken kan aanpassen….

Dat gebeurt dus niet, iemand een idee?

Bijdrager
    N-Freak

Als je de laatste versie van OS X draait hoef je hem helemaal niet te installeren…

Maar, als hij werkt, hoor je bij ‘muis’ een Mighty Mouse te zien die je daar ook kunt instellen.

Bijdrager
    EddyH

Ik draai de laatste versie van OSX maar het probleem is dus dat ik alleen de standaard muis instellingen zie. Hoe krijg ik dat aangepast?

Bijdrager
    N-Freak

Hoe bedoel je dat?

Aanpassen van de gevoeligheid en knoppen? Dat kan namelijk bij het tabje ‘Muis’. Maak anders even een screenshot van je instellingen.

Bijdrager
    EddyH

Wat ik bedoel is dat ik na installatie van de MightyMouse software bij het tabje ‘Muis’ niet de MightyMouse zie in de instellingen maar gewoon de instellingen van de standaard muis.

Ik kan nu dus bijvoorbeeld niet de knoppen aan de zijkant instellen etc.

Bijdrager
    N-Freak

Klinkt heel vreemd, dus als ik het goed begrijp, stop jij je Mighty Mouse in je USB poort vervolgens werkt hij, maar kun je niets instellen?

Bijdrager
    EddyH

Dat klopt. Ik kan wel de standaard muis settings aanpassen maar omdat niet de specifieke MightyMouse settings te voorschijn komen kan ik die dus niet aanpassen :?

Bijdrager
    N-Freak

Ik heb even voor je gezocht, maar kan niks vinden, misschien de drivers nog maals proberen te installeren met je Mighty Mouse er in, en vervolgens opnieuw op te starten. Je muis dus niet loskoppelen tijdens installeren en herstarten.

Wat je ook kunt proberen, naar de instellingen gaan, tabje muis openen. Dan je muis verwijderen, nu hoort het tabje te verdwijnen. Vervolgens de muis er weer in, wie weet is het nu wel een Mighty Mouse, maar ik betwijfel of dat werkt. Je hebt dat ook vast al geprobeerd.

Als dat niet werkt moet iemand anders je verder helpen!

Bijdrager
    EddyH
    ”N-Freak”

Ik heb even voor je gezocht, maar kan niks vinden, misschien de drivers nog maals proberen te installeren met je Mighty Mouse er in, en vervolgens opnieuw op te starten. Je muis dus niet loskoppelen tijdens installeren en herstarten.

Dat werkt helaas niet, dat was waat ik de eerste keer geprobeerd heb.

”N-Freak”

Wat je ook kunt proberen, naar de instellingen gaan, tabje muis openen. Dan je muis verwijderen, nu hoort het tabje te verdwijnen. Vervolgens de muis er weer in, wie weet is het nu wel een Mighty Mouse, maar ik betwijfel of dat werkt. Je hebt dat ook vast al geprobeerd.

Als dat niet werkt moet iemand anders je verder helpen!

Heb ik ook geprobeerd, tabje verdwijnt netjes en komt ook netjes weeer terug, maar helaas alleen de standaard instellingen weer.

Toch enorm bedankt voor je hulp! Iemand anders nog ideeen? Het is vast weer iets heel flauws of simpels….

Bijdrager
    EddyH

Niemand?

Bijdrager
    thugdre
    ”EddyH”

Niemand?

heb ik ook gehad, een progje gedownload namelijk usb overdrive.
    Kan je alles lekker instellen maar krijg je wel bij iedere startup een meldingkje dat je gewoon kan wegklikken..

Bijdrager
    EddyH

Ik heb het net geprobeerd maar vind het niet erg handig werken. Bovendien lost het het probleem niet op dat ik bij de Systeemvoorkeuren nog steeds geen MightyMouse lijk te hebben.

Iemand nog een idee?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.