12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    MaartenB

Mighty Mouse wil niet meer naar beneden scrollen!

Ik heb een raar probleem met mijn Mighty Mouse. Hij kan vanaf een paar minuten geleden alleen nog maar naar boven scrollen, en niet naar beneden!

Wat kan er aan de hand zijn?

Bijdrager
    Peach

*zucht*
    Hier zijn al veel onderwerpen over. Scrollballetje kuisen is de boodschap. Best omgekeerd houden en terwijl alle stofjes en etc. verwijderen.

Bijdrager
    marloez
    ”MaartenB”

Ik heb een raar probleem met mijn Mighty Mouse. Hij kan vanaf een paar minuten geleden alleen nog maar naar boven scrollen, en niet naar beneden!

Wat kan er aan de hand zijn?

heb ik ook wel eens, grof geweld is de oplossing 8);)
    paar keer flink hard heen en weer scrollen en idd stofjes verwijderen:)

Bijdrager
    d.C.

Heb het ook vaak voorgehad, maar enkele weken geleden deed hij het helemaal niet meer. Heb hem dan maar naar een Apple Store gebracht en momenteel ligt hij in de winkel klaar om hem af te halen. Wie weet is het gewoon een nieuwe:)

Bijdrager
    MaartenB

Ah nice, inderdaad de oplossing! Dank!

Bijdrager
    funforF

heb ik ook regelmatig.
    Echt een keer dat het niet meer goed kwam en toen kreeg ik na inspectie bij LJS al snel een nieuwe. Enfin, het was toen voor mij ook duidelijk dat er echt wat fout zat.
    Maar normaal gesproken, inderdaad de voorgaande maatregelen treffen en … inderdaad de handige zoekfunktie, die mij ook de weg liet zien.

Bijdrager
    sQ

Had het scrollprobleem net ook aan de hand, meteen op zoek gegaan naar een draadje hierover.
    En inderdaad, even schoongemaakt en hij doet t weer PFFF wat een opluchting.
    Ook namens mij THANX
    :D

Bijdrager
    KR1275

Goed product voor 55 euro…

Ik heb een sweex muis van 9,99 en die doet het altijd…

Bijdrager
    Almerrrrr
    ”d.C.”

Heb het ook vaak voorgehad, maar enkele weken geleden deed hij het helemaal niet meer. Heb hem dan maar naar een Apple Store gebracht en momenteel ligt hij in de winkel klaar om hem af te halen. Wie weet is het gewoon een nieuwe:)

Ik denk wel dat je een niewe krijgt ja die muis openmaken is voor apple al duurder dan een nieuwe leveren.

Bijdrager
    Nisei

Sterker nog: openmaken kan niet.
    Ooit wel es een kapotte apple muis opengemaakt? Dat kan niet zonder plastic te breken.
    Maar heel misschien is dat bij de Mighty Mouse wel anders.

Ongelooflijk trouwens: eindelijk zijn we na jaaaren van ergernis eindelijk van die bal in de muis af en hebben we optische muizen. En wat doen ze? Ze zetten een balletje op de optische muis. Volgens mij heeft er iemand liggen slapen bij die beslissing.

Bijdrager
    AppleFlap

Yeah :D! Thanks voor het bestaan van dit draadje :P. Ik had dit probleem ook, zie je toch maar weer hoe handig die zoekfunctie is :)!
    Is nu opgelost op de Marloez-manier ;). Hard heen en weer scrollen werkt dus echt ;).

Bijdrager
    Saskia_sas

ik heb het probleem ook zo af en toe, mijn methode is het balletje iets indrukken en heel hard blazen, daarna nog even grof heen en weer (zoals marloez) en dan doet ik het wel weer…

de eerste keer dat ik het probleem had, was ik zo hard aan het zoeken op het forum na een oplossing dat ik niet door had dat mijn scroll het ondertussen alweer deed… dan voel je je best suf…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.