6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    kawouter

Mighty mouse schoonmaken.

Hallo allen,

Ik heb een draadloze Mighty mouse van 3,5 jaar oud (in totaal half jaar gebuikt). Werkt perfect en heb er veel plezier aan. Alleen nu doet mijn scroll bolletje sinds vanochtend wat raar. Hij scrolt alleen nog naar boven en naar de zijkanten. Dus niet meer naar beneden. Nu denk ik dat hij vies is aan de binnenkant. Kan ik dat op de een of andere manier schoon maken?

Gr. Wouter

Bijdrager
    wardjj

Met een A4tje flink alle kanten oprollen met het scrollballetje. Je mag best ietswat hard drukken.

Waarschijnlijk werkt ‘ie dan weer gewoon!;)

Bijdrager
    Lauwrence

Dit truukje werkt doorgaans maar even, of zo is althans mijn ervaring. Ik pak er liever een wattenstaafje met wat schoonmaakalcohol bij, rol het balletje met de vinger en maak hem schoon met het wattenstaafje.

Mocht dat de oplossing niet zijn zul je de MM waarschijnlijk moeten openmaken voor een grondige schoonmaakbeurt.

Bijdrager
    kawouter

Ga ik even proberen.

Hoe maak ik dat ding open dan? Ik zie nergens schroefjes of klemmetjes.

Geblokkeerd
    Carp

Gebruik de zoekfunctie dan eens , want dit is echt al 100x gevraagd. Er staan genoeg gebruiksaanwijzingen op het net.

Bijdrager
    wimbers

rollen op een grof A$ papier werkt best goed, maar inderdaad van korte duur,
    je kunt ook dunne reepjes plakband knippen en deze met de plakrand van het balletje af er tussendoor prutsen. dan komt er enorm veel rommel uit en doet ie het weer langer..

oh, en voortaan je handjes wassen voor je aan de slag gaat;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.