9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Mick

Mighty Mouse schokt

Dag allemaal,

Ik heb een vraag: het betreft de Bluetooth Mighty Mouse. Bij mij loopt ie behoorlijk schokkerig en nauwelijks vloeiend. Zeer irritant. Ik vind het raar, daar ik toch begrijp dat ie een laser aan boord heeft, en dat zou perfect moeten werken. Of kan het zijn dat er ergens een kink in de bluetooth-verbinding is? Is er een oplossing voor? Ik heb overigens een MacBook Pro.

Ik hoor het graag

Bijdrager
    Quaint

Heb je nog een andere BT verbinding openstaan of iets dergelijks? Dat is bij mijn namelijk het geval als ik sync met mijn telefoon.

Bijdrager
    Mick

Nee, sterker nog, het is het enige Bluetooth apparaat (samen met mijn toetsenbord dan) dat ik heb. Mijn mobiele telefoon komt uit 1763, daar zit geen Bluetooth op :)

Bijdrager
    KarelWillem

Al eens verschillende ondergronden geprobeerd?

Bijdrager
    Mick

Nu je het zegt: ik heb nog een lelijke muismat, en daarop presteert ie aanzienlijk beter. Op mijn bureau zelf (een inmiddels wat verschoten Ikea-ding) schokt ie veel meer. Terwijl ik, gezien het houtmotief van het bureau, zou denken dat ie het daarop veel beter zou moeten doen. Die muismat is namelijk egaal zwart. Nou ja, snappen doe ik het niet, maar ik gebruik die mat maar… :(

Bedankt voor de reacties, in ieder geval!

Bijdrager
    KarelWillem

De ondergrond kan aardig wat uit maken i.d.d.

Ik heb een bureaublad met een traanplaat aluminium-look en daarop doet de ‘oude’ bluetooth Apple-muis het juist prima.

Bijdrager
    Oproepertje

Stuur er een kat op af! Ik denk dat het muisje dan wel ophoudt met piepen 8)

</drunk>

Bijdrager
    KP

probeer eens een witte ondergrond? swart of spiegelende ondergronden zijn niet echt ideaal voor optische muizen

Bijdrager

op mijn oudere MacBook Pro had ik ook ineens een schokkerige muis.
    oplossing: ga naar systeemvoorkeuren. naar muis, meer bewegingen en en vink af Mission Control

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.