14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Rub3n

mighty mouse op Galant bureau blad van IKEA

Is er hier iemand die een GALANT beukenfineer bureau heeft van de IKEA? En die met succes met zijn Mighty Mouse over dat bureau glijd zonder muismat en dat het muispijltje op het beeldscherm lekker mee beweegt?

Ik zit nu op een bureau van de IKEA (wit) en daar werkt me mighty mouse niet zonder muismat. Zeer irritant.

Nu wil ik binnenkort mijn “kantoor-/studeerkamer” inrichten en wil ik zo’n hoek bureau kopen. Maar dit doe ik niet als ik weet dat me muis er niet op werkt.

Bijdrager
    EL Mystica

Geen probleem hier ..

Sleutelbeheerder
    Night

Ik zou sowieso een muimat gebruiken, ik heb nl. de ervaring dat je hele lelijke kale plekken krijgt op fineer, als je veelvuldig je muis erop gebruikt.

Bijdrager
    wido

Ik zit hier ook met een Mighty Mouse op beukenfineer: geen probleem. En ook geen kale plekken. Maar dit bureau is niet van Ikea…

Bijdrager
    Petje

Geen enkele rood licht muis werkt op een glad wit oppervlak.
    De censor moet nlm kunnen registreren hoe de muis over een oppervlak beweegt.
    Problemen heb je ook met houtstructuur met knoesten, dan vliegt de cursor vaak onvoorspelbaar over het scherm.
    Oplossing zit in een muismat of een buro-onderlegger die wat structuur heeft.

Bijdrager
    2xdutch
    ”Petje”

Oplossing zit in een muismat of een buro-onderlegger die wat structuur heeft.

Inderdaad, en een velletje papier is al genoeg!

Bijdrager
    Rolf

haha, inderdaad. We hebben hier twee prachtige witte hoogglans gelakte bureaus (geen IKEA), maar waren beetje teleurgesteld dat de muizen weigerden. Nu zitten er twee witte A4tjes vast met tape :o maar het werkt prima !!

Bijdrager
    Henriboersema

Ik had hier hetzelfde probleem. Omdat ik een hekel heb aan die veel te dikke muismatten (en het past ook niet bij de mighty mouse), heb ik van dat matterende raamfolie op het buro geplakt. werkt als een trein

Bijdrager
    Rub3n

dus op beukenfineer werkt het prima?

(ik heb inderdaad nu ook een wit gelakte tafel van IKEA, waar die dus niet op werkt!)

Bijdrager
    sanius

Ook voor die reden heb ik een draadloze mighty mouse gehaald, aangezien laser minder last heeft van dit soort ondergronden…

Bijdrager
    Rub3n

is er iemand die een Galant hoek bureau wil verkopen? Die waar ik een oogje op had op marktplaats is er al vandoor!

Bijdrager
    Soulshaker

Ik heb hier nog zo eentje thuis liggen :)
    Dat hoekbureau wordt staat hier al een jaar stof te vangen, het gaat hier over de zwarte versie
    Maar voor jouw is dat een beetje ver denk ik :D

Bijdrager
    KR1275
    ”Rub3n”

is er iemand die een Galant hoek bureau wil verkopen? Die waar ik een oogje op had op marktplaats is er al vandoor!

Voor weinig € heb je een nieuwe!

Bijdrager
    Rub3n

mwoah 250 euro kom je al gauw aan. Vind ik aardig geld. Dan heb ik liever een tweedehands voor 100 euro (die je ook ziet)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.