12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    foobar

Mighty Mouse kraakt als een Mighty old bed…

Ik heb hier een Mighty Mouse (van 08 september) en sinds een weekje kraakt hij als een oud bed:x
    ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar het klinkt als twee lagen plastic die langs elkaar bewegen.
    Het is ontzettend irritant, maar volgens de HTR is dat geen reden om er iets aan te doen: hij werkt verder goed…
    hier iemand een idee wat er aan te doen?

Bijdrager
    sawtooth

De mighty mouse is niet zo mighty inderdaad. Heb ‘em geruild voor een ordinaire, sleazy Logitech. Met twee knoppen, zoals het hoort.

Bijdrager
    bladerunner
    ”martijngrootens”

. . . Het is ontzettend irritant, maar volgens de HTR is dat geen reden om er iets aan te doen: hij werkt verder goed . . .

Als de gekken naar de markt komen, verdienen de kooplui geld.

Bijdrager
    chocolate

Mijn MM is beetje raar , de sqeeze knoppen steken een paar mm uit en dat geef onprettig gevuil.:(

Bijdrager
    foobar

nou, voor bij mijn laptopje koop ik dus mooi geen draadloze MM meer:x

Bijdrager
    Byron

gebruik de mighty mouse nu een half uurtje, jammer dat hij gaat kraken, hoop niet dat dat ook bij mijnes gebeurd! heb overigens gewoon een met een draadje gekocht..

Bijdrager
    chocolate

Zitten je sqeeeze knoppen ook een beetje uit de behuizing?

Bijdrager
    chocolate

Waahhaaa:( krijg ik RSI? Ik voel constant pijn bij het vasthouden van de MM , wat is een juiste muishouding?

Bijdrager
    foobar

ik ben bang dat de beste manier om deze muis vast te houden is om ‘m niet vast te houden:(
    die ‘clit’ heeft er ook voor gezorgd (denk althans dat het daardoor komt) dat wanneer ik mijn wijsvinger buig de pees van het middelste gewrichtje schiet:x
    voelt irritant en klinkt ook lekker (je kan het ook zien :x)

Bijdrager
    Byron

Ik heb ook een klein beetje moeite met het vasthouden van me mighty mouse.. althans, ik kan em goed vasthouden, behalve als ik de squeeze knoppen wil gebruiken (niet dat ik die perse hoef te gebruiken, maar goed), dan moet ik me hand een beetje in bochten wringen, wat nogal irritant is.. verder heb ik niet echt een probleem met het clitje..

Bijdrager
    McJohn

de zijknoppen gebruik ik gewoonweg zelden omdat ze idd onhandig zijn,…gebruik ik nog liever een F-key! Op de prepress heb ik soms last van een vervuilde clit,…:) bij Windows-muizen is die meestal groter,…kuch :sealed:

Bijdrager
    mac lover

ik gebruik nog steeds het orginele toetsenbord en muis bij mijn blue&white G3. Apple Desktop Bus Mouse II en dat bevalt nog steeds prima

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.