8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    mathijsvanderhurk

Mighty Mouse geen verbinding

Hallo,

Ik heb een wireless mighty mouse, die ik verbind met mijn Macbook Pro Unibody. Gisteravond hield hij er ineens mee op. Hij gaf nog wel het teken ‘verbonden’ bij Bluetooth.

Ik heb andere batterijen geprobeerd, ook div malen bluetooth aan/uit, opnieuw verbinden.

Hij zegt verbonden te zijn, maar doet niets. Ook bij Bluetooth staat ie niet (bij muizen / toetsenborden).

Ik heb geen bon, wel doos. Geen idee hoe oud de muis is, heb ‘m denk ik meer dan een jaar al.

Nieuwe kopen of terug gaan naar een ASP?

Bijdrager
    ob1mac

Heb hier ook regelmatig last van. Heb meerdere MM’s gehad, allemaal met hetzelfde probleem. Wat ook wel voorkomt is dat de muis de cursor wel verplaatst maar dat de knoppen niet werken.

Meestal valt dit op te lossen door de verbinding te verbreken en daarna opnieuw te maken. Als dat niet helpt, computer herstarten. En als dat niet helpt, muis opnieuw installeren.

Oorzaak kan zijn dat er ander Bluetooth apparaat in de buurt is (mobieltje) waardoor signaal verstord wordt of zo…..

Bijdrager
    mathijsvanderhurk

Hmm jah, restart van MBP en aan / uit van BT heeft niets geholpen. Ook muis opnieuw geinstalleerd, ook niets geholpen.

Andere BT apparaten heb ik niet. Heb een iPhone, waarmee ik niets via BT doe.

Denk dat ik toch maar over ga op een andere muis…

Bijdrager
    syltheboy

Ik had het gister voor de eerste keer en dat was eigenlijk best vervelend. Maar ja als dit maar af en toe is, dan maakt me dit eigenlijk weinig uit.:wink:

Bijdrager
    mathijsvanderhurk
    ”syltheboy”

Ik had het gister voor de eerste keer en dat was eigenlijk best vervelend. Maar ja als dit maar af en toe is, dan maakt me dit eigenlijk weinig uit.:wink:

Ik werk gemiddeld zo’n 14 uur per dag met mijn Mac, en dat gedurende 5 of 6 dagen. Dus dan is ’t wel vervelend als je niet op je muis kunt vertrouwen!.

Gelukkig heb ik meer muizen, heb nu even een bekabelde er aan zitten. Ook nog altijd het tekentablet naast me :-)!

Ik neem ‘m volgende week even mee naar de APR om te testen.

Bijdrager
    @RoRoNL
    ”mathijsvanderhurk”

Ik werk gemiddeld zo’n 14 uur per dag met mijn Mac, en dat gedurende 5 of 6 dagen. Dus dan is ’t wel vervelend als je niet op je muis kunt vertrouwen!.

14 uur per dag?? Maar lieve Mathijs, moeten wij dan niet eens heel nodig eens wat afspreken,,, buiten, op een terrasje, in real live enzo?:-) Wist je al dat het zomer was mooie jongen?

8)

Bijdrager
    mathijsvanderhurk

Ik neem ook dagen rust hoor, en niet iedere dag 14 uur lang;) Maar wel veel…

Daarnaast heb ik een goed sociaal leven en een lieve vriendin!

Bijdrager
    Lothian

Is het probleem nog opgelost?

Hier werkt de wireless mighty mouse niet meer.
    Cursor beweegt maar ik kan niets openen, geen reactie in de menubalk.
    iMac 10.6.1

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.