9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    chocolate

Mighty Mouse drivers

Hoi,

Ik heb op me windows bakje ook een apple pro keyboard en een mightymouse, maar kan iemand de drivers die gegenereerd worden bij bootcamp mij doorsturen voor de mighty mouse? Want ze worden toch gemaakt voor in de windows omgeveing te werken dus neem ik aan dat ze wel gaan werken op een gwn niet mac machine

Groeten

Bijdrager
    Nikita

De drivers voor de Mighty Mouse staat (voor Windows) op de cd die bij de MM hoort te zitten. Bedenk wel dat niet de zijknoppen werken onder Windows.

Bijdrager
    Oppie

De drivers zitten gewoon bij je MM.
    Zie de specs: System Requirements – Mac OS X (programmability requires Mac OS X v10.4.2 Tiger or later), or Windows 2000 or Windows XP.

Bijdrager
    chocolate

Zit daar een driver cd bij ? Lol toch nergens gevonden dan, bij mij werken de zijknoppen als terug knop bij het browsen

Bijdrager
    rastafadrian

de zijknoppen doen het wel onder windows! Bijvoorbeeld bij internet explorer: vorige pagina. Ik weet alleen niet of je ze ook kan instellen voor andere functies.

Bijdrager
    chocolate

Denk wel dat er software voor is, zoals AppleK voor de eject button enzo van de Apple pro keyboards, maar kvind het gewoon niets voor de apple muis

Bijdrager
    Yaris

http://www.apple.com/benl/mightymouse/specs.html : ‘Omdat wij van mening zijn dat iedereen de kans moet krijgen om te ervaren hoe fantastisch deze muis is, is de elegante Mighty Mouse ook compatibel met pc’s. De Mighty Mouse maakt gebruik van de standaarddriver voor meerknopsmuizen in Windows 2000 en Windows XP en kan op elke USB 1.1- of USB 2.0-poort worden aangesloten.’

Je hebt dus geen extra drivers nodig. Optimaal gebruik van de Mighty Mouse kun je echter enkel bekomen onder Mac OS X Tiger, zie http://www.apple.com/benl/mightymouse/software.html

Bijdrager
    chocolate

Maar waarom staan er dan drivers voor de mighty mouse op de cd gegenereerd door bootcamp? Die moeten toch beter zijn dan de standaard Windows HID drivers?

Bijdrager
    F e r o x

Ik heb me net een Mighty Mouse gekocht voor bij mijn MacBook. Alles lijkt perfect te werken: linker- en rechtermuisknop, scrollen. Maar de extra buttons doen het niet: knijpen en scrollbutton. Ik heb de drivers ge├»nstalleerd, maar er verandert niks …

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.