14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Solom

Mighte Mouse lengte van kabel

Vraagje..

Is de kabel van de geheel witte mighty mouse (degene die wordt geleverd bij een iMac) lang genoeg om te gebruiken aan de rechterkant van een macbook?

alvast bedankt.

Bijdrager
    inawt

Volgens mij wel, maar ik spreek niet uit ervaring.

Bijdrager
    chatsmit

vriend van me heeft om die reden een mighty mouse geruild met een lange kabel. Net niet lang genoeg.
    En let er ook op als je een losse mighty mouse koopt, blijkbaar worden ze met korte en lange kabels geleverd. Een slechte tent als aMac Den Bosch zal je hier niet op wijzen…

Bijdrager
    iJoost

Ik vind ‘m krap.

Bijdrager
    Dick de Roos

Nee. Tenminste niet lang genoeg om de muis te gebruiken.
    Je zult er dan een verlengkabeltje aan moeten knopen. 20 cm moet voldoende zijn.
    Of een andere muis.
    Ik heb een muisje van Microsoft:evil: van 9 Euro als ik iets meer wil dan het trackpad.

Bijdrager
    Dick de Roos

Mooie snelle reacties! :D

Bijdrager
    Solom

bedankt idd voor de snelle reacties..

even dit nog: is de bluetooth mighty mouse ook helemaal in het wit verkrijgbaar (ook zijknoppen)?

Bijdrager
    iJoost

Die van mij is helemaal wit. Zelfs de laser is niet rood meer. Alleen een heeeeeeel klein LEDje onzichtbaar aan de onderkant. Groen ben ik bang.;-)

(Het mooie vond ik trouwens dat je er ook één batterij in kunt stoppen in plaats van twee. Dan is het gewichtsverschil toch even weer wat kleiner.)

Bijdrager
    Afroman

De kabels van muizen van Apple zijn nooit lang geweest denk ik. de Puck-mouse van de iMac G3 was ook niet lang. de reden hiervan is dat die aan het toetsenbord wordt gehangen.

Bijdrager
    Switch

Het is wellicht wat je persoonlijk fijn vind werken, maar ik heb sinds kort een witte Mighty Mouse (nadat mijn tweede Logitech Optical Notebook muis was overleden) en dat is de optical met snoer.

Ik plug de muis aan de linkerkant van mijn MacBook en kan er rechts perfect mee werken, de draad is voor mij meer als lang genoeg en biedt prima bewegingsmogelijkheden! Zo’n 30 cm rechts van de MacBook als ik ‘m naar rechts ‘trek’ maar je blijft met de muis meestal toch in de buurt van de rechterzijde van de laptop, het ligt ook aan de instellingen.

Ik zou zeggen: probeer het eerst eens, ik vind de kabel van de Mighty Mouse zeker lang genoeg en het werkt prettig, en eventueel kun je later nog een verlengstuk er bij zetten.

Edit: dan zal ik de lange snoer-versie hebben;)

Bijdrager
    iJoost

Ik zal ‘m even meten… Het snoertje van die van mij is inclusief stekker 50 cm.

Bijdrager
    TandMac

te krap idd, neem een draadloze: = makkelijker

Bijdrager
    lmalblas

Mijn snoertje is zo’n 75 cm. Pas gekocht en inderdaad helemaal wit, ook de zijknoppen (alhoewel op sommige afbeeldingen die een beetje grijs lijken, maar ze zijn echt wit als de rest van de muis). Het lampje bij mijn versie is trouwens wel gewoon nog rood, dus denk dat er inderdaad twee verschillende versies zijn (eentje los en eentje voor bij de iMac?)

Bijdrager
    Wolf_H

Er zijn inderdaad twee typen Mighty Mouse. De muizen die bij de iMacs geleverd worden hebben een kortere draad. De losse muizen uit de verkoop hebben een langere draad (met het oog op gebruik bij laptops).

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.