8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    cassio

Microsoft word foutmelding Mac

Beste Onemorething’ers,
    Sinds een week heb ik een erg vervelend probleem met Microsoft Word voor mijn Mac.
    Iedere keer als ik Word open, komen er twee oude bestanden (waarvan één twee keer) in beeld. Als ik deze vervolgens probeer te sluiten, treedt er een foutmelding op en sluit Word zich vanzelf af (zie screenshot).
    Er zullen vast al topics hiervan zijn, maar ik heb ze zo gauw niet kunnen vinden. Engelse topics waren me iets te moeilijk, omdat er Engelse systeemtermen gebruikt worden die ik in het Nederlands heb staan.
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Dit zijn de bestandsnamen van de screenshots. Ik kan deze niet toevoegen m.b.v. de knop ‘img’ en dan ‘browse’. ook kan ik ze niet slepen (dan komt dus dit).

Bijdrager
    Appeltje

Bestaan deze bestanden nog? Moet je die niet even verwijderen of verplaatsen? Wellicht zijn ze corrupt.

Bijdrager
    tarun

Die plaatjes moeten tussen

[img][/img]

staan:

Bijdrager
    cassio
    Appeltje op 11 april 2017

Bestaan deze bestanden nog? Moet je die niet even verwijderen of verplaatsen? Wellicht zijn ze corrupt.

Dank voor je snelle reactie.

Ik heb de bestanden in de prullenmand staan, maar ze zijn nog ‘geopend’. Als ik ze probeer te sluiten, krijg ik de foutmelding. Ik kan dit bestand dus niet verwijderen. Echter is er zojuist wel één van de twee bestanden gesloten. Er openen zich nu dus nog maar 2 vensters (van hetzelfde bestand).

Moderator
    Night

Logisch: Je kan geen bestanden aanpassen die in de prullenbak staan. Je moet je dan eerst even naar bv. de desktop verplaatsen en dan pas openen/bewerken/sluiten.

Bijdrager
    cassio
    Night op 11 april 2017

Logisch: Je kan geen bestanden aanpassen die in de prullenbak staan. Je moet je dan eerst even naar bv. de desktop verplaatsen en dan pas openen/bewerken/sluiten.

Nee, maar dit is ook niet het probleem.
    de bestanden blijven open staan en ook als ik word sluit en weer opnieuw open, staan ze er weer.
    Ik kan ze dus 1. niet verwijderen omdat ze geopend zijn 2. niet wegklikken omdat dan de foutmelding verschijnt en word opnieuw start

Bijdrager
    cassio
    S op 13 april 2017

verwijder ze ook eens uit de prullenbak zodat de bestanden ook echt weg zijn…

ik kan ze niet verwijderen omdat ze ‘geopend’ zijn,….

Bijdrager
    KarelWillem

Verwijderen kan ALTIJD.

Gebruik desnoods even een appje als SuperEmptyTrash:
    http://ccm.net/download/download-22140-super-empty-trash

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.