5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Bas de Zwart

microsoft word 2008 docx bestand crasht

Sinds een paar dagen crashen docx bestanden op zowel de vaste als de mobiele mac. MS Office 2008, SL 10.6.8.
    Ik kan ze wel op een Windhoos machine gewoon openen en dan zijn ze niet beschadigd. Terugconverteren naar doc bestanden helpt, de Applicatie Word 12.2.7 crasht dan niet meer.
    Wie weet raad? Bovenste stukje crashrapport:

Microsoft Error Reporting log version: 2.0

Error Signature:
    Exception: EXC_BAD_ACCESS
    Date/Time: 2011-06-30 09:50:00 +0200
    Application Name: Microsoft Word
    Application Bundle ID: com.microsoft.Word
    Application Signature: MSWD
    Application Version: 12.2.7.100910
    Crashed Module Name: MicrosoftComponentPlugin
    Crashed Module Version: 12.2.7.100910
    Crashed Module Offset: 0x000d312b
    Blame Module Name: Microsoft Word
    Blame Module Version: 12.2.7.100910
    Blame Module Offset: 00713d19
    Application LCID: 1043
    Extra app info: Reg=en Loc=0x0413
    Crashed thread: 0

Bijdrager
    Koetjesreep

Heb je de office suite ook al eens helemaal gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd?

Bijdrager
    Henri-Jay

Het lijkt welhaast een Windows-discussieforum te worden!
    Stap je over op Apple/iMac, stap dan ook over en niet blijven hinkelen op 2 platforms.
    Ter overweging bij deze post: Probeer maar eens op een PC/Windows forum iets dergelijks te berde te brengen, maar dan vanuit Apple-configuratie…

Apple=Imac en Windows is een heel ander verhaal.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Dit is geen Windowsdiscussie want het gaat over Word voor de Mac dat crasht met bepaalde bestanden terwijl diezelfde bestanden Word voor Windows niet laten crashen. Een oplossing voor het probleem heb ik alleen niet:)

Bijdrager
    Bas de Zwart

@koetjesreep: nee dat is direct zo rigoureus. Ik wilde weten of er meer mensen last mee hebben. Als ik ze op een Windhoos terugconverteer naar .doc gaat het goed.
    @Jakko: juist!

@Henri-Jay
    : ik werk al sinds 1988 op professionele wijze met de Mac. Een van de eerste toepassingen was idd MS Word nog voordat windows 3.1 werd uitgebracht, compleet met GUI.
    Waarschijnlijk was jij toen nog nat achter je oren.
    Soms moet je wel met MS programma’s werken, gewoon omdat teksten bijna altijd in Word .doc of .docx worden aangeleverd.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.