6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    BloomPod

Microsoft User Data in documenten, belangrijk?

Dag OMT’ers,

Ik gebruik nu al even het iWork-pakket, zeer tevreden en ik kan alles openen/gebruiken en doorsturen naar Windows-gebruikers.
    Ik heb van vroeger nog een Microsoft Office 2004-pakket hier op de schijf, voor noodgevallen (wat bijna nooit gebeurd, maar toch).

Bij mijn documenten staat nog een vervelend mapje, en ik weet nu niet of het weg mag en of het belangrijk is.

Mapje genaamd ‘Microsoft User Data’ in het paars.

Mag het mapje weg of is het echt belangrijk voor het Office-pakket?

Groet,
    Jaak

Bijdrager
    MouseMighty

Je zegt zelf “voor noodgevallen”. Ik zou het lekker laten staan, het eet toch geen brood? :wink: Weggooien kan altijd nog. Je kan er ook een backup van maken, mocht je het toch nog nodig hebben kan je het zo terugzetten op de oorspronkelijke plaats.

Bijdrager
    BloomPod

Ok, ik vond het gewoon mis staan tussen de andere mapjes. Moet daar zo’n idioot Microsoft foldertje tussen staan…

Bijdrager
    Oppie

Er zijn wel meer programma’s die de map ‘Documenten’ (moeten) gebruiken voor het neerzetten van bestanden.
    Voor mij een reden om die map te laten voor wat het is, en een ‘eigengemaakte’ map (bv genoemd: Brieven & Documenten) te gebruiken voor al mijn spul; komt ‘niemand’ aan en in…

Bijdrager
    Leander

Het mapje ‘Microsoft User Data’ is een benodigd onderdeel en dient niet weggegooid worden. Je kan het mapje zonder problemen verplaatsen naar jouwthuismap/Bibliotheek/Preferences (Vreemd eigenlijk dat MS dat daar niet standaard plaatst).

Bijdrager
    timmiex
    Leander op 29 december 2008

Het mapje \’Microsoft User Data\’ is een benodigd onderdeel en dient niet weggegooid worden. Je kan het mapje zonder problemen verplaatsen naar jouwthuismap/Bibliotheek/Preferences (Vreemd eigenlijk dat MS dat daar niet standaard plaatst).

is dat zeker??

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.