9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    vikking

Microsoft Phone?

Ik was aan het rondkijken op de microsoft site (laptop van een vriend aan het herinstalleren), vond iets niet tussen de downloads dus gebruik ik maar geavanceerd zoeken. Wat vind ik in het “Product/Technology:” dropdown-menu? Een optie “Microsoft Phone”…
    Screeny

Bijdrager
    moller

woar?

Bijdrager
    jimeh

ehm…
    link werkt niet?

Bijdrager
    LittleJohnny

Tuurlijk hebben ze een ‘phone’ gedeelte.. Windows mobile?

Inactief
    Anoniem

Microsoft Phone Now Available From Leading Manufacturers

REDMOND, Wash., Jan. 30, 1996 — Microsoft Corp. today announced that leading manufacturers are now shipping voice modems and complete PC systems that provide innovative computer-telephony applications based on Microsoft® Phone.

Microsoft Phone is a powerful and easy-to-use software-only speakerphone and answering machine made possible by new communications technologies available only in the Microsoft Windows® 95 operating system and by new, voice-enabled modems. Manufacturers offering Microsoft Phone products and systems include Creative Labs Inc., Diamond Multimedia Systems Inc., Micron Electronics Inc. and Miro Computer Products.

“Computers are already essential in fax- and data-modem communications. Now, with Microsoft Phone, Microsoft is extending the PC into the world of voice-based telephone communications,” said Brad Chase, general manager of the personal systems division at Microsoft. “The rich communications technologies in Windows 95 combined with the product offerings of our hardware and OEM partners result in a powerful and integrated computer-telephony experience for end users.”

De Microsoft Phone… uit 1996.:?

Bijdrager
    vikking

@Zakske: whoops:P

Link openen in nieuwe tab, dan doet ie et wel… Vreemd trouwens

Bijdrager
    Lewis Caroll
    ”Zakske”

De Microsoft Phone… uit 1996.:?

Hmm, dat bedoelde een kennis van mij dus… Ik dacht dat hij het over Microsoft’s ‘Micro phone’ had. Het was dus de ‘Microsoft Phone ‘. Aan de ene kant dom van me, maar aan de andere kant best wel logisch als je als bedrijf je software ‘micro’soft noemt. Geeft wel aan hoe je over je eigen product denkt, laat staan dat je dan een telefoon kan maken…

Bijdrager
    rrkramer

Sowieso hoop ik dat mochten ze ooit een microsoft phone uit brengen, dat ze niet hun eigen besturingssysteem er op zetten. ik heb zelf een MDA Vario met Windows Mobile 5, maar vindt het echt een hels besturingssysteem.

Laten ze dan iets van Symbian nemen, of te rade gaan bij apple :wink:

Bijdrager
    strigoi

Dat verklaard waarom de magnetron van een vriend van me zoveel kuren had, Mirco Wave… :? :P

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.