11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Donald D.

Microsoft office voor macbook

Hoi,

Ik heb Word voor Mac op mijn iMac. Nu heb ik ook een Macbook pro.
    Zou graag op de Macbook pro Word willen installeren.
    Is het juist dat microsoft Word 2010 voor Mac gratis is te downloaden?
    Zo ja waar?

bvd,
    Donald.

Bijdrager
    LennyKr

Nee, ik denkt dat u pages, keynote en numbers bedoelt. Dit zijn apple varianten die inderdaad gratis te downloaden zijn voor alle nieuwe macs.

Bijdrager
    LennyKr

Toevoeging: Ze worden al snel na aankoop beschikbaar gesteld in de app store.

Bijdrager
    Seleucus

Microsoft Word 2010 bestaat ook niet voor de Mac, denk dat je 2011 bedoelt. Beide zijn niet gratis te verkrijgen. Tenzij je een Office 365 abonnement hebt, dan kun je tot 5 apparaten Office installeren.

Mocht je een vervanger zoeken kun je ook naar Libre Office kijken, deze is open-source en volledig gratis! Ook in het Nederlands verkrijgbaar.

Bijdrager
    Donald D.

@lennykr: dank voor je reactie
    Nu heb ik mijn Macbook al enkele jaren en nimmer Pages gedownload.
    Kan ik dit nu alsnog doen via de app store? Ik heb gekeken in de app store
    en gezocht naar Pages, maar niets gevonden

Bijdrager
    makasa

Office die je hebt gewoon op de MBP installeren. Mag op meerdere apparaten. Mag alleen niet gelijktijdig gebruikt worden.

Bijdrager
    LighScan
    Donald op 11 maart 2014

@LennyKr: dank voor je reactie
    Nu heb ik mijn Macbook al enkele jaren en nimmer Pages gedownload.
    Kan ik dit nu alsnog doen via de app store? Ik heb gekeken in de app store
    en gezocht naar Pages, maar niets gevonden

Geldt enkel voor nieuwe Macs. Vroeger werd het Office-pakket van Apple bij aankoop van een Mac meegeleverd op een CD. Als je deze CD terugvind kan je dit uiteraard nog installeren.

Office for Mac is niet gratis: de gewone versie (eenmalige aankoop) voor niet-studenten of Office 365, een abonnement dat je elk jaar opnieuw betaald.

Bijdrager
    LennyKr

Klopt, pages, numbers en keynote zijn alleen gratis voor de nieuwe macs. Maar als je je keuze moet maken om een pakket aan te kopen kies je beter voor het alternatief van apple aangezien dit goedkoper is en er nog updates voor uitkomen.

Microsoft is al een tijdje gestopt met het ontwikkelen van nieuwere versies van office for mac. Maar de laatste versie 2011, als ik me niet vergis, is uiteraard gewoon te koop. Wel voor een behoorlijk prijskaartje!

Bijdrager
    LennyKr

Hier is de link naar de App Store pagina van pages:
    https://itunes.apple.com/nl/app/pages/id409201541?mt=12

Als je beschikt over een van de laatst uitgekomen mac’s zal de optie ‘Installeren’ staan op de plek waar je normaal het aankoop bedrag ziet staan.

Bijdrager
    Donald D.

OK, daar kan ik wat mee…..thanxxxx (y):)

Donald D.

Bijdrager
    LennyKr

Heel toevallig net het artikeltje gelezen dat er binnenkort dus wel een nieuwe versie van Office for mac uitgekomen. Microsoft is terug gekomen op z’n beslissing. Ik wilde het nog even laten weten.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.