15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Troye

Microsoft Office 2011 for MAC

Wanneer brengt Microsoft eindelijk de update om Outlook te kunnen synchroniseren met Iphone. Het is een regelrechte schande (maar blijkbaar vindt Microsoft dit compleet normaal) dat een programma wordt gelanceerd terwijl het niet af is. Ik koop mijn auto toch ook niet zonder BANDEN, doodles !!
    Momenteel draai ik dus Outlook en Entourage (ooit al zo’n ondoordacht programma gezien? – Oh, ja, bij Microsoft uiteraard).
    Dit loopt echter mekaar dik in de weg. Thank you Microsoft voor de fantastische software die u ons opdringt !!!!

Bijdrager

Waarom outlook gebruiken dan. Als je zoveel kritiek hebt. gebruik gewoon mail.

Bijdrager
    mbrant

Volgens mij is die er al. Ik kreeg van iemand een aanbieding om zolang een serie nummer te gebruiken.

Tja, Outlook, er is volgens mij wel een mogelijkheid met de iPhone via exchange server of een hogere versie van outlook. Mail gaat wel beter, maar is ook niet alles.

Het is nooit precies wat het lijkt moet je maar denken!

Bijdrager
    sedikit

Een beetje minder schelden zou je niet misstaan, dat gebash kennen we nu wel. Ik ben zeer tevreden over Office 2011, met name Word. En wat Outlook betreft: Apple heeft een uitstekend alternatief: Mail.

Bijdrager
    Koetjesreep

Volgens mij is de TS nog te dom om te poepen.
    Gebruik outlook dan niet, ik gebruik toch ook geen oven om naar mijn werk te fietsen.

Bijdrager
    Sciron

Niet beetje apart om je eerste post zo te beginnen?

Welkom trouwens.

Bijdrager
    Sascha
    Troye op 30 november 2010

Wanneer brengt Microsoft eindelijk de update om Outlook te kunnen synchroniseren met Iphone.

Is dat je vraag ?

Indien ja: dan hoort daar een vraagteken. (En ik ken geen Iphone.)

Indien nee: wat is dan wel je vraag ?

Bijdrager
    sedikit

Als je de update eens installeerde van dit uitstekende programma:grin: (van ….eh…Microsoft dus).
    Dan vind je misschien hier de oplossing:
    http://support.microsoft.com/kb/2454823

Bijdrager
    Bobbb

hallo,

ik heb de microsoft office geinstalleerd alleen nu kan ik geen msn contacten meer verwijderen…

kunnen jullie mij helpen?

Groet

Bijdrager
    Hansi2124

Bobbb,
    Je kan je probleem beter in 1 topic bespreken, anders praat iedereen langs elkaar heen….

Bijdrager
    Bobbb

okee,

sorry!

Bijdrager
    tarun

Nog nog beter dan synchroniseren is geen POP maar IMAP gebruiken. Je laat dan je mail op de server staan en hoeft niet te synchroniseren.

Bijdrager
    appievanr

Nou, dat iWorks en pages is anders ook reet software. Vooral als iemand een document via microsoft word op een windows computer heeft aangemaakt en dat dan bij jouw op je peperdure Mac wil openen via pages en wil uitprinten dan krijg je ook leuke iritaties:lol:.

Daarom heb ik overigens Office for Mac 2011 aangeschaft. Kan ook niet iedereen dwingen om een Mac te kopen omdat ik dan documenten op een standaard nette manier kan uitprinten of aanmaken.

Reet software werkt niet samen met reet software, maar je moet wat.:razz:

Heb je wel eens voor lul gestaan als je vertelt dat je peperdure Mac een alleskunner is en zij geen compatibiliteits problemen kent tegen een windows gebruiker en je kunt geen eens in zijn bijzijn een normaal word bestand op een normale manier verwerken of uitprinten die door deze gebruiker is aangemaakt via microsoft word.

Bijdrager
    sedikit

@appievanr,
    Het is een genot om op dit forum af en toe literaire hoogstandjes tegen te komen. Dank daarvoor. Zo maar, In één keer, zonder omhaal van woorden, in prachtig en duidelijk proza een probleem formuleren. Dat zie ik zelden hier.

Bijdrager
    Troye

Blijkbaar heb ik hier op de voetjes van enkele microsoft-liefhebbers getrapt. Mijn welgemeende excuses hiervoor :0). Ben echter speciaal op Mac overgeschakeld om minder problemen te hebben dan op pc. Gezien ik beroepsmatig verplicht ben om met een Office pakket te werken (wat overigens een prima pakket is, met name Word, Excel en Power Point), kan ik niet met Mail werken. Heb gisteren de support van Microsoft zelf aangeschreven. Zij trekken hun paraplu echter helemaal open en schuiven het probleem door naar Apple (wat had je nu gedacht !) Als je dit voorlegt aan Apple-stores, krijg ik als antwoord dat er ooit wel eens een update zal komen van Microsoft die een sync zal mogelijk maken, maar WHEN ??? Dat is maar de vraag. De laatste update (@sedekit) is niet degene die ik bedoel, toch bedankt voor de input. Iemand toevallig op de hoogte van een nieuwe update? (Vraagteken)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.