9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Erikjee

Microsoft Office 2011: De opstartschijf is vol/geheugen is vol?

Beste allemaal,

Na lang nadenken heb ik van OS X Lion naar El Capitan geupdate. Alles werkt goed, behalve Microsoft Office 2011. Tijdens het maken van een document, krijg ik af en toe de melding:

– De opstartschijf is vol en iets van: ”het werkbestand kan niet worden gemaakt controleer ruimte opstartschijf”

en gisteren kreeg ik de foutmelding:

Weet iemand hoe dit tegen te gaan is?

Mijn hardeschijf is ziet er op dit moment zo uit:

Ik kijk uit naar een oplossing,

Groeten,
    Erik

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 10 maanden geleden door  Erikjee.

Bijdrager
    bbqwerty

Een vriendin van mij heeft ook iets te enthousiast ge├╝pdate naar El Capitan. Ze gebruikt dezelfde versie van Word als die jij hebt en ook zij krijgt af en toe die melding. Ze had op dat moment nog 40GB vrij op haar Macbook. Nu is dit niet heel veel, maar dit zou ruim voldoende moeten zijn voor een bestandje van ongeveer 8mb in het ergste geval..

Wellicht is dit dus gewoon een foutje van El Capitan, ik hou dit topic in ieder geval even in de gaten voor een mogelijke oplossing!

Bijdrager
    flipster89

Hey Erik,

Ik had hier sinds de update ook last van. wat ik heb gedaan en wat bij mij geholpen heeft is word 2011 te upgrade naar word 365.
    Ik kon dit vanuit school gratis doen weet niet hoeveel kosten hier aan verbonden zitten maar ik ben van alle meldingen af.

hoop dat het helpt

Bijdrager
    Erikjee

Nadat ik gisteren aan mijn scriptie heb gewerkt, een foutmelding kreeg en vervolgens het werk echt weg was, heb ik direct ge├╝pdatet naar Office 2016.
    Vanochtend kreeg ik alleen dezelfde melding. Ik vind het erg vervelend en frusterend wanneer mijn werk soms spontaan weg is.

Wie o wie kan mij helpen?

Bijdrager
    MacF

Ik heb hetzelfde. El Capitan 10.11 en Office 2011 vs 14.5.8. Super irritant. Hij is er al een keer uitgeklapt na zo’n melding en dan ben je wel wat kwijt. Ik ga geen upgrade naar 365 doen zonder dat ik weet of er een oplossing is.

Nog meer mensen met deze melding?

Bijdrager
    Erikjee

De oplossing is helaas nog steeds niet gevonden.

Vandaag had ik weer deze melding. Alle aanpassingen van mijn scriptie weg. Ik gooi mijn Mac nu het liefst van tafel.

Heeft iemand al een oplossing? Alle updates van Microsoft Office 2016 zijn geïnstalleerd.

Bijdrager
    Pieterj62

Zelfde probleem hier nadat ik probeerde Word en Excel bestanden te mergen. Waardeloos dit.:-(

Bijdrager
    Marcel de Goed

Echt irritant! Bij mij hetzelfde.

Office 2016
    El Capitain 10.11.3

Bijdrager
    luuk

Heeft iemand hier al een oplossing voor?
    Bij Microsoft kun je kiezen tussen technische hulp voor 85 euro of gewoon een nieuw pakket kopen…

Office 2011
    El Capitain 10.11.5

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.