7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jaffster

Microsoft Office 2004 for Mac 11.2.6 Update

Ik kreeg vandaag hetvolgende binnen:

Microsoft Office 2004 for Mac 11.2.6 Update

This update fixes vulnerabilities in Office 2004 that an attacker can use to overwrite the contents of your computer’s memory with malicious code.

Met andere woorden…. de bugfix van 11.2.5

succes er mee:)

Jaffster

Bijdrager
    Josh

Het schijnt een noodprocedure te zijn ook al gezien de Waarschuwingsdienst hier.
    Ik downloadde via Vrt.
    Maar de versiecode 11.2.6 wordt niet in Entourage vermeld. Misschien was daar voor de programmeurs geen tijd voor.

Bijdrager
    wjgmspeedy

En weer een securitylek. Ik ben eigenlijk benieuwd of het ooit echt gebeurd is dat de inhoud van iemands computer wordt overgenomen door een kwaadwillend persoon. Ik laat het fijn zoals het is, vooral omdat ik ook niet weet of Office mijn seriecode nog wel accepteert.

Bijdrager
    Jaap
    ”Josh”

Maar de versiecode 11.2.6 wordt niet in Entourage vermeld. Misschien was daar voor de programmeurs geen tijd voor.

Ik was daar ook naar op zoek. Ook niet in ‘Word’ etc.
    Er staat wel (060620) achter versiecode.

Bijdrager
    AppleJelle
    ”Jaap”
    ”Josh”

Ik was daar ook naar op zoek. Ook niet in ‘Word’ etc.
    Er staat wel (060620) achter versiecode.

Als ik mij goed herinner worden er slechts 2 bestanden naar versie 11.2.6 geupdate.
    Een daarvan is “Microsoft Office” (in de map Programma’s/Microsoft Office 2004/Office). Het ander kan ik mij niet meer herinneren (maar verdere info kan je terugvinden in de LeesMij van de installer).

Bijdrager
    Josh

Inderdaad, daar staat het.

Bijdrager
    Jaffster

Hmm vreemd dat als dit zo belangrijk is (volgens M$ dan) , dat het niet door een redacteur op de voorpagina gezet word…..

HINT !!!!

:)

Grtz
    Jaffster

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.